جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان خبرداد: راه اندازی سامانه گویا ۲۵۰۰ که دارای سیستم پاسخگویی حداقل ۱۰۰خط همزمان به بازنشستگان عزیز می باشد

البرز گلستان/ در راستای بازدیدهای هفتگی از کانونهای بازنشستگی کشوری استان گلستان در جهت هماهنگی بیشتر در مسیر اهداف خدمات دهی مطلوبتر به بازنشستگان بازدیدی از کانون بازنشستگی فرهنگیان مرکز استان گرگان با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلریز مدیر خانه امید خانم عراقی رئیس شورای عالی بازنشستگان استان انجام شد.

در این نشست جعفری ضمن تقدیر از خدمت بازنشستگان در طول خدمت ۳۰ساله که کوله باری از تجربه را به همراه دارد گفت : شما بازنشستگان در طول خدمت صادقانه خود و فاداری خود را به این نظام نشان دادید .

وی افزود: شما بازنشستگان جزء ذخائر این مملکت می باشید و استفاده از تجربیات شما می تواند در حرکتهای مختلف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مثمر ثمر باشد.

جعفری همچنین از راه اندازی سامانه گویا ۲۵۰۰ که حداقل دارای سیستم جوابگویی ۱۰۰خط همزمان به بازنشستگان عزیز خبر داد که همزمان استان گلستان نیز از این فرصت می تواند بهره مند باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان همچنین در باره وام های قرض الحسنه صندوق از ۳میلیون تومان به ۴میلیون تومان خبرداد.

وی همچنین حفظ کرامت بازنشستگان را در دستگاهها اجرایی به هنگام حضور جزء وظائف ذاتی و انسانی واداری دانست.

در این نشست در بیگی  به نمایندگی از هئیت مدیر ه کانون فرهنگی  گزارشی از عملکرد کانون فرهنگیان ارائه نمود.

تعداد کل اعضای کانون :۴۶۵۵ تعدادخانمها :۲۴۱۸ و تعداد اعضای آقایان :  ۲۲۳۷نفر اعلام کرد.

همچنین مسن ترین عضو کانون متولد ۱۲۹۹ و جوانترین عضو کانون را ۴۴ سال اعلام کرد.

وی همچنین از برنامه های اجرای کانون اجرای مناسبت ها مختلف از جمله هفته معلم و روز بازنشستگان و عیادت از بازنشستگان بیمار -پیگیری مطالبات بازنشستگان فرهنگی صدور احکام حقوقی و پیگیری برنامه های گردشگری  و پیگیری اموربازنشستگان در صندوق تعاون به تعداد ۲۳۵۰ نفر – برگزاری برنامه های گردشگری یکروزه برای بازنشستگان- و تعبیه اطاقی جهت حضور بازنشستگان جهت حضور در کانون و پذیرایی به هنگام حضور آنان- پیگیری عائله مندی بازنشستگان و خرید لوازم اداری  و میز و صندلی  و ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی استان

تهیه خبر : مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۳ ق.ظ

دیدگاه