استاندار گلستان در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان:امنیت نباشد قطعا سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی را نخواهیم داشت و توسعه هم اتفاق نخواهد افتاد

استاندار گلستان با بیان اینکه این استان ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد اظهار کرد: استان گلستان دارای ظرفیت های فراوانی برای توسعه و سرمایه گذاری از جمله گردشگری، کشاورزی، تجارت و … است که تحقق این امر مستلزم وجود امنیت و آرامش می باشد.

البرز گلستان/ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان  سید مناف هاشمی عصر امروز شنبه (۲۰ آبان) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد قطعا سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی را نخواهیم داشت و توسعه هم اتفاق نخواهد افتاد.
وی گفت: علیرغم تنوع قومیتی موجود در استان، امنیت حاکم را مرهون تلاش ها و فداکاریهای نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم که بی وقفه و شبانه روز درحال خدمت هستند و از همین جا از همه آنها تشکر و قدردانی می کنیم.
استاندار گلستان با اشاره به تحریم ها و تهدیدهایی که در طول ۳۹ سال گذشته کشور ایران با آن مواجه بوده است افزود: همه این تهدیدها و فشارها به دنبال امنیت و اقتدار این کشور وارد می شود زیرا هرچه ما مقتدرتر باشیم دشمنان عصبانی تر شده و بر فشارهای خود می افزایند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: این نامگذاری یعنی به جوانان اتکا کنیم و روی پای خودمان بایستیم.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره موضوع اعتیاد تصریح کرد: پیشگیری از اعتیاد باید از سنین کودکی و از خانواده آغاز شود، زیرا در این صورت است که به یک فرهنگ تبدیل شده و فرد به دنبال استفاده از مواد مخدر نمی رود.
وی اشتغال جوانان را راه حل دیگر مبارزه با اعتیاد عنوان کرد و گفت: اگر جوانان مشغول به کار باشند و اوقات فراغت را به بطالت نگذرانند بدون شک به سمت اعتیاد نخواهند رفت.
وی همچنین با اشاره به ایمنی جاده ای و فرهنگ ترافیک تأکید کرد: باید با آموزش و ایمن سازی به سمت جامعه جهانی ایمن حرکت کنیم و با فرهنگ سازی، شاهد کاهش آمار تصادفات ترافیکی باشیم.
استاندار گلستان در پایان اظهار کرد: از هیچ کوششی در راستای حمایت از نیروی انتظامی کوتاهی نخواهیم کرد زیرا این پشتیبانی دوطرفه منجر به رضایت عمومی و ایجاد امنیت اجتماعی خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ در ابتدای این دیدار، سردار جاویدان، فرمانده انتظامی استان گزارشی از فعالیتهای انجام شده و در دست اجرا در این حوزه ارائه کرد.

خبر : حمید رضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۵ ب.ظ

دیدگاه