حسینی طلب مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان در دیدار با نماینده مجلس :آموزش فنی و حرفه ای یکی از ارکان اصلی در ایجاد سریع تحول اقتصادی می باشد

 

البرز گلستان/نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان : آموزش های فنی وحرفه ای نقش بسیار تأثیرگذاری بر اشتغال کشور دارد.‏

به منظور گسترش تعاملات و همکاری های متقابل ، نماینده مردم شهرستان های آزادشهر ورامیان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با مدیر کل این مجموعه گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در این دیدار آقای ابراهیمی نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از همکاری با آموزش فنی وحرفه ای، گفت: آموزش های فنی وحرفه ای نقش بسیار تأثیرگذاری بر اشتغال کشور دارد ؛ وبا توجه براین مساله سعی بر آن است تا جوانان و افراد جویای کار را به سمت فراگیری آموزش های مهارتی سوق دهیم.

نماینده مردم شهرستانهای آزادشهر ورامیان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: امروزه اهمیت مقوله مهارت آموزی و تاثیر آموزشهای فنی و حرفه ای در بحث اشتغال بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی افزود : استان گلستان یک منطقه استراتژیک است و با توجه به چشم انداز هایی که برای آن ترسیم شده است به تعداد قابل توجهی نیروی ماهر و تکنسین نیاز دارد.

علیرضا ابراهیمی خاطر نشان کرد: ارائه آموزشهای مهارتی متناسب با نیاز منطقه، اثر بخشی آموزشهای فنی و حرفه ای را بسیار افزایش می دهد.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد استان و تبیین سیاستها و برنامه های سازمان گفت: در شرایطی که اقتصاد مقاومتی یکی از راهبرد های کلان کشور تعیین شده است، بدون تردید آموزش فنی و حرفه ای یکی از ارکان اصلی در ایجاد سریع تحول اقتصادی می باشد.

سید علیرضا حسینی طلب ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۶ تحت عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری بر عزم جدی این اداره کل در اجرای منویات رهبری در عرصه مهارت آموزی تاکید کرد.

گزارش خبر از حمید یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۷ ب.ظ

دیدگاه