دکتر تجری رئیس دانشکده دختران مائده گرگان در جمع خانواده دانشکده های فنی و حرفه ای استان: ما در دانشکده فنی و حرفه ای بدنبال حذف بیکاری و ایجاد اشتغال می باشیم

دکتر تجری رئیس دانشکده مائده گرگان در جمع خانواده دانشکده های فنی و حرفه ای استان: ما در دانشکده فنی و حرفه ای بدنبال حذف بیکاری و ایجاد اشتغال می باشیم

البرز گلستان/ نشست هم اندیشی کارکنان و اساتید دانشکده هاید فنی و حرفه ای استان گلستان  به همراه اولین مرکز تخصصی مشاور.ه و سلامت روان و خط تولید کیف و کفش چرم در دانشکده فنی و حرفه ای دختران مائده گرگان برگزارگردید.

در این نشست خانم دکترتجری مدیر دانشکده مائده گرگان گفت: دانشکده مائده اولین بار میزبان خانواده دانشکده های فنی حرفه ای  شده است. وخانواده فنی حرفه ای می خواهد سکوت را بشکند.

وی افزود: ما می خواهیم بیکاری را از بین ببریم و اشتغال ایجاد کنیم  و اساتید ما بنام می باشند و ما می خواهیم نگاه ویژه به دانشگاه داشته باشید.

تجری افزود:  مبنای توسعه امروز آموزش فنی و حرفه ای می باشد و رسالت ما ارزشمند می باشد.

رییس دانشکده مائده گفت:بسترسازی یهترین کار برای ما  می باشد ، و انسان باید بخواهد و ما باید روی دانش آموزان  روی ذهن و درون آنان کار کنیم .

تجری افزود:ما نباید دانش آموز را وادرا کنیم وارد رشته های نظری شود  بلکه تشویق شوند و ارد فنی و حرفه ای شوند.

وی در باره هدف از احداث مرکز مشاوره در دانشکده گفت:هدف از تاسیس اولین مرکز تخصصی مشاوره و سلامت روان مشاوره ازدواج و برنامه ریزی تحصیلی و زندگی و مشاوره شغلی می باشد

رییس دانشکده مائده سپس تاکید کرد:رسالت دانشکاه تربیت تکنسین ماهر است ما بدنبال این هستیم بگوییم ما کار بلدیم. و اثر بخشی یعنی کار خوب انجام دادن و بهره وری یعنی کار خوب را خوب انجام دادن و رسالت دانشکده همین است.

دکتر تجری در باره افتتاح خط تولید کارگاه تولید کیف و کفش اظهار کرد:کارگاه خط تولید کیف و کفش بواسطه  رشته طراحی و دوخت در دانشکده افتتاح شدو  بالغ بر ۲۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۸ ب.ظ

دیدگاه