استاندار گلستان:جابه‌جایی‌های مدیران بر اساس مطالعه انجام می‌شود/ ۵۰ الی ۶۰ درصد صنایع و واحدهای تولیدی فعال هستند/ظرفیت‌های بخش گردشگری استان باید جدی گرفته شود

البرز گلستان/سید مناف هاشمی استاندار گلستان  در جمع خبرنگاران در رابطه با شایعه‌های به وجود آمده در عزل برخی مدیران گلستانی اظهار کرد: من به‌طور کامل شایعه‌های فضای مجازی در رابطه با عزل مدیران را رد می‌کنم  چراکه هیچ تغییری در دستور کار من قرار ندارد.

وی افزود:  قطعاً جابه‌جایی‌ها بر اساس مطالعه انجام می‌شود و ممکن است برخی از مدیران نتوانند کارشان را با ما ادامه دهند.

هاشمی گفت: اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های رسمی انجام شود و هر مطلبی را که پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان و یا پایگاه اطلاع‌رسانی شخصی خودم منتشر شود صحیح خواهد بود.

استاندار گلستان ادامه داد:  از رسانه‌ها می‌خواهم  اجازه دهند تا مطالعات لازم را در رابطه با مدیران و وضعیت استان  انجام شود و من  تاکنون با هیچ فردی برای هیچ سمتی صحبت نهایی نکرده‌ام.

هاشمی در رابطه با اولویت‌های برنامه‌هایش در استان گفت: گلستان ظرفیت‌های زیادی درزمینهٔ کشاورزی، گردشگری، طبیعت و … دارد اما باید قبول کنیم که در شاخص‌های توسعه نتوانسته به‌رغم تلاش‌هایی که انجام‌شده است شرایط خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بخش گردشگری گلستان باید جدی گرفته شود تا این استان از مسیر سفر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم چراکه گلستان سرشار از چشمه‌ها و آبشارها و جاذبه‌های تاریخی  طبیعی است که گردشگران از آن‌ها اطلاعی ندارند.

استاندار گلستان اظهار کرد: بااینکه اقتصاد گلستان بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است اما در حوزه صنعت هم کارهایی  در استان انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: در بازدیدهایی که از شهرک‌های صنعتی استان انجام شد مشخص شد  ۵۰ الی ۶۰ درصد صنایع و واحدهای تولیدی فعال هستند که باید مابقی هم فعال شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۳ ق.ظ

دیدگاه