معراجی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان ازجمع آوری حدود ۶۰۰ میلیون تومان از مردم متدین استان برای بازسازی عتبات عالیات خبرداد

جمع آوری حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات در گلستان
البرز گلستان/معراجی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان گفت: در شش ماه اول امسال بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و بیش از یک کیلوگرم طلا و نقره به ارزش تقریبی نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات در استان جمع آوری شد.
وی گفت: این کمک ها عمومأ برای سه طرح بزرگ بازسازی۱- صحن مبارک حضرت زهرا (س) در نجف ۲- صحن مبارک حضرت زینب (س) در کربلا ۳- طرح معراج یا طرح ترفیع گنبد حرم امام حسین (ع) در کربلا استفاده می شود.
معراجی گفت: برای تسهیل زیارت زوار حرم حسینی و افزایش فضای اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) ستون های قدیمی مربوط به دوره صفویه را لاغر سازی و باقیمانده این ستون ها را تقویت می کنند و پس از پایان این کار گنبد جدیدی بر روی مرقد نورانی حضرت سیدالشهداء (ع) با ارتفاعی بیشتر نصب می شود.
وی در ادامه افزود: علاوه بر پروژه های بزرگ فوق الذکر بخشی از نذورات مردم برای بازسازی حرم حضرت ابوالفضل(ع) در کربلا و حرم های امامین جوادین (ع) در کاظمین و امامین عسکریین (ع) در سامرا و حرم حضرت سید محمد(ع) در شهر بلد و حرم طفلان مسلم(ع) در شهر مسیب، هزینه می شود.
معراجی در پایان از مردم متدین استان بابت اهداء این نذورات تشکر، و از خیرین و نیکوکاران استان گلستان برای استمرار کمک به بازسازی عتبات عالیات درخواست مساعدت و همکاری کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه