- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس فرمانی مدیر کل استانداردگلستان در مراسم هفته استاندارد:بخش جدید ایمنی و سلامت از بحث های جدی استاندارد می باشد

مهندس فرمانی : شعار امسال استاندارد ، استاندارد شهرها را هوشمندتر می کند

البرز گلستان/ مراسم هفته استاندارد با حضوردکتر سنجابی شیرازی معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد کشورو دکتر تربتی  نژاد نماینده مردم گرگان و آقلا در مجلس شورای اسلامی و مهندس فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان ومدیران دستگاههای اجرایی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد

مهندس فرمانی در این همایش اظهارکرد: استاندارد نقش های گوناگونی را ایفا می کنند مانند نقش احساس اطمینان از خرید کالا و خدمات و و نقش رضایتمندی از به روز بودن قوانین استاندارد برای هوشمند سازی حوزه های بنیانی و مصرفی جامعه و نقش پیوندی ما بین کشورهای در حال توسعهو هوشمند به عنوان یک رفتار مندی صحیح و مطلوب و همه مهم بیانگر حضور پر رنگ و موثر استاندارد های در هوشمند سازی شهرها می باشد.

وی افزود:همه دغدغه کیفیت و استاندارد  رادارند. استاندارد یک مفهوم فرا سازمانی و  استاندارد رمز جهانی شدن اقتصاد است.

فرمانی سپس گفت: باید استاندارد جدی گرفته شود در استان علاوه بر نظارت بخش جدید ایمنی و سلامت الان مورد توجه قرار گرفته است و در حوزه سی ان جی و آسانسور و سردخانه ها به مقوله ایمنی و سلامت مصرف کننده توجه شده است.

وی گفت: دستگاهها واماکن عمومی باید تاییدیه استاندارد بگیرند و ما ۹۳ دستگاه آسانسور از جمله استانداری  را پلمپ کردیم و می خواستیم بگوییم جدی هستیم و امسال نیز این بحث جدی است.

مهندس فرمانی گفت: امسال یک پیوست فرهنگی ایرانی جنس ایرانی بخر را شروع کردیم. و قطعا دستاوردهای استاندارد با همکاری نیروها و شرکت ها بوده است.

مدیر کل استاندارد گلستان سپس تصریح کرد:حدود افزایش ۵۰ درصدی نیروها و لوح های سپاس و پیشگام بودیم در این راستا افتخاری برای استان بود.

وی افزود:استاندار گلستان رتبه برتر در سطح استان در جشنواره شهید رجایی بدست آ  ورد و استاندارد در تصمیم سازی سازمان ملی فعال می باشد از زحمات همکاران می باشد

مهندس فرمانی شعار امسال استاندارد را استانداردها شهرها راهوشمندتر می کند نام برد

وی در خاتمه گفت :از جمله افتخارات پوستر روز جهانی استاندارد که در سطح جهان پخش شد به طراحی یک جوان ایرانی می باشد

 

0 [1]
0 [1]