رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد:بر اساس دستور العمل ستاد اقتصاد مقاومتی صدور هر گونه دستور قضایی منجر به توقیف کارخانه ها و واحد های تولیدی ممنوع

در راستای حمایت از سرمایه گذاران واقعی ؛ بررسی نحوه هزینه کرد تسهیلات رونق تولید در گلستان
البرز گلستان/ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان ، تسهیلات پرداخت شده در قالب تسهیلات رونق تولید را بررسی می کند.
رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری را نیز بر عهده دارد در نخستین جلسه این ستاد تاکید کرد : دستگاه قضایی به دنبال حمایت از سرمایه گذاران واقعی است و به همین سبب نیز اعضای این ستاد ،تسهیلات پرداخت شده در قالب رونق تولید به سرمایه گذاران و واحد های تولیدی را رصد و نحوه ی هزینه کرد آن ها را بررسی می کنند.
هادی هاشمیان افزود : متاسفانه برخی افراد به اسم سرمایه گذاری تسهیلات می گیرند اما در بخش هایی غیر از تولید سرمایه گذاری می کنند و با این اقدام نه تنها کمکی به تولید و اشتغال نمی کند بلکه امکان فعالیت و تولید را از تولید کنندگان و سرمایه گذاران واقعی سلب می کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با بیان این که تلاش ما کمک به تولید است تاکید کرد : بر اساس دستور العمل ستاد اقتصاد مقاومتی صدور هر گونه دستور قضایی که منجر به توقیف کارخانه ها و واحد های تولیدی شود ممنوع است .
هادی هاشمیان افزود: ماموریت این ستاد کمک به رونق تولید و برخورد قانونی با کسانی است که در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی می کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت از دادستان ها خواسته ایم ؛ موانع و سنگ اندازی ها در مسیر سرمایه گذاران را در استان شناسایی و در صورت نیاز برای مدیران متخلف پرونده قضایی تشکیل دهند.
هادی هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود ، گفت : بر اساس بخشنامه ای که از ابتدای سال ۹۶ به حوزه های قضایی استان ارسال کرده ایم ، خرید کالای ایرانی اولویت تامین اقلام مورد نیاز دادگستری هاست .
به گفته هاشمیان ،با ابلاغ این بخشنامه ، اسناد خرید مربوط به کالاهای خارجی برای پرداخت ، پذیرفته نمی شود .
در ادامه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات سه واحد تولیدی طرح و راهکارهای حقوقی برای رفع توقیف و ادامه فعالیت این واحد ها بررسی شد.
ستاد اقتصاد مقاومتی بر اساس بخشنامه رئیس قوه قضاییه در دادگستری های سراسر کشور و با هدف حمایت از تولیدکنندگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در گلستان نیز تشکیل شده است .

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱ ق.ظ

دیدگاه