- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان:زنان و جوانان در استان باید جایگاه خود را پیدا کنند/تلاش می کنم شاخصه های استان تغییر پیدا کند

البرز گلستان/ دکتر سید مناف هاشمی  امروز در جلسه شورای اداری و تکریم و معارفه استاندار گلستان اظهار داشت:از حسن اعتماد دولت و وزیر کشور تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بعد از پایان مسیولیت پیش مردم شرمند نباشم.

استاندار گلستان ادامه داد: پیشینه کهن استان گلستان با قدمت ۶ هزار ساله و با انسان‌های بزرگ، منجر شده که جایگاه این استان بالاتر برود.

دکترهاشمی افزود: سپاه مانع منافع آمریکا در منطقه است و این افتخار برای ما است و سپاه محبوب ملت ما بوده و مردم به این سپاه افتخار می‌کنند.

وی گفت: در تاریخ استان گلستان بزرگانی مانند میرفندرسکی و میرداماد و جرجانی را داریم، با همه تلاش استاندارهای گذشته فاصله زیادی با میانگین جهانی داریم که نمی‌توانیم به آن برسیم و به همت نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه استان قدم‌های خوبی برداریم.

استاندار گلستان به وحدت استان اشاره کرد و گفت: امید است با نگاه وحدت، مسئولان استان برای حل مشکلات استان اقدام کنند.

دکترهاشمی افزود: همه تلاش خود را انجام می‌دهم که مشکلات را حل کنیم و  ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای استان و ۷۰۰ میلیارد تومان تملک سرمایه‌ای است و با یک‌هزار میلیارد تومان استان توسعه پیدا نخواهد کرد.

استاندار گلستان گفت: اگر ۱۰۰ برابر این اعتبار برای امسال اختصاص داده شود مسیر توسعه بهبود پیدا نمی‌کند و باید مسیرهای جذب سرمایه را با ایده‌های جدید و بهره‌گیری از همه ظرفیت دنبال کنیم.

وی گفت : زنان و جوانان در استان باید جایگاه خود را پیدا کنند. وما باید را ه توسعه و مسیر شاخصه های توسعه را پیدا کنیم.

وی در خاتمه گفت :من تلاش می کنم شاخصه های استان تغییر پیدا کند.

0 [1]
0 [1]