رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نشست خبری:مرکز اورژانس بیمارستان ۵آذرتا پایان سال به بهره برداری می رسد

البرز گلستان/نشست خبری دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دکتر بدخشان و حاجی محمدی و دکتر بدخشان و دکتر حسینی مشاور دانشگاه در سالن اجتماعات برگزار شد.

دکتر فاضل در این نشست اظهار کرد:کمبود و کاستی ها است و ۲۷۰۰ تخت در بیمارستان می باشذ و همین مقدار نیز کمبود تخت داریم.

وی افزود: ما زیر ساخت ها ضعیف بوده و بیمارستان۵ اذرو طالقانی با زیر ساخت سن بالای ۵۰ سال می باشد و در هفته دولت حدود ۱۶ خانه بهداشت به بهره برداری می رسدکه یکی از انها و مرکز جامع سلامت و کلنگ زنی مرکز جامع و همراه سرا می باشد.

دکتر فاضل گفت:بیمارستان مینو دشت در سال ۹۵ افتتاح شد که مشکل تاسیسات داشته که حل شد و مرکز الغدیر نیزافنتاح شد.

وی افزود: مردم به خاطر استقبال از بیمارستان گنبد کمتر به بیمارستان مینودشت مراجعه می کنند و این تراز منفی برای آنان داشت و این مشکل در بیمارستان بندرگز نیز وجوددارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه گفت:بیمارستان حضرت معصومه آزاد شهر با ۲۵ تخت افتتاح شد که تا ۱۰۰ تخت می تواند افزایش داشته  باشد.ومجوز افزایش گرفته واوراژانس مطهری گنبد نیز به عنوان مرکز ترومای شرق استان کمبود داشته که افتتاح شده است.

وی افزود: تا پایان امسال اورژانس ۵آذر افتتاح می شود در مساحتی با حدود۱۰هزار مترکه قبلا ۶۰۰متر بوده است و بیمارستان مطهری گنبد که یک ونیم میلیارد تجهیرشده است. که در دو طبقه انجام می شود

دکتر فاضل سپس گفت   :در طرح تحول سلامت ۷۸ اضافه شد که سعی داریم به ۱۲۰ تخت برسد  راه اندازی مرکز غربالگری سرطان در الغدیر راه اندازی می شود ضمن انکه در گنبد نیز این مرکز راه اندازی می شود.

وی در باره افتتاح دانشکده در طب سنتی گفت:کلنگ ان در منطقه مسکن مهر گرگان انجام شد که جز سه استان داری مجوز می باشد و با بودجه نزدیک به ۳میلیارد تومان تامین اعتبار شده  که تا کنون۷۰ درصد پیشروی داشته باشد.

وی گفت ؛  بیشترین سرطان در کشور در گلستان می باشد پیگیری و تصویب طرح واگذاری  تصویر برداری  در حال پیگیری می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۹ ق.ظ

دیدگاه