- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آسیب های فرهنگی حاصل از تبلیغات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و اثرگذار است

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام فضیلت با “کاکا وجان” هنرمند دوتار نواز و گوینده زبان ترکمنی در رادیو گلستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار ضمن تاکید بر نقش هنرمندان در توسعه فرهنگی جامعه، افزود: هنر به عنوان ابزار اصلی ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به شمار می رود.

وی ضمن تقدیر از زحمات هنرمندان این شهرستان هنر را گویاترین عنصر برای تبادل فرهنگ میان ملل مختلف دانست و تصریح کرد: نقش هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آسیب های فرهنگی حاصل از تبلیغات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و اثرگذار است.

گفتنی است پیش از این مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هنرمندان شهرستان علی آباد، بندرگز نیز نشست صمیمی داشته و دیدار ایشان با هنرمندان سایر شهرستان ها به منظور ارج نهادن به مقام هنرمندان استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

0 [1]
0 [1]