هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران: ارتش جمهوری اسلامی به طور مستقل در راستانی منافع ملت و انقلاب حرکت می کند

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان:
عقیدتی سیاسی در کنار ارتش در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم قرار دارد
البرز گلستان/هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در کنار ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارد.
حجت الاسلام محمدحسن عبدی ظهر جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی گرگان با اشاره به سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش اظهار کرد: تأسیس عقیدتی سیاسی یکی از تدابیر ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب بود که برگ زرینی بر دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی اضافه کرد.
حجت الاسلام عبدی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی می بایست تغییرات ساختاری در مجموعه نظام ایجاد می شد که نیاز بود که در ارتش نیز این تغییرات به وجود آید تا ارتش در مسیر اقتدار نظام قرار گیرد.
وی تصریح کرد: پس از ایجاد تغییرات در ارتش، خلأ معنوی و بصیرت سیاسی در این نهاد احساس می شد، از این رو تعدادی از عناصر مومن و متدین ارتش تشکیل جلسه دادند و در نهایت سازمانی با نام «سیاسی – ایدوئولوژی» که بعدها نامش به «عقیدتی سیاسی» تغییر یافت، تأسیس شد.
وی ادامه داد: از جمله ثمرات ارزشمند این سازمان این بود که ارتش ما به ارتش مکتبی و ولایتمدار تبدیل شد و ارتش جمهوری اسلامی مفتخر است که ۵۰ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان بیان کرد: ارتش با حضور تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی توانسته است در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم به مقابله با دشمنان بپردازد.
حجت الاسلام عبدی کارکنان پایور و وظیفه عقیدتی سیاسی را نیروهایی مومن و معتقد به اسلام و انقلاب نامید و گفت: نیروهای ما در سازمان ولایی و بابصیرت بوده و مجموعه کارکنان وظیفه و سربازان دارای روحیه معنوی و آشنا به معارف دینی هستند.
وی خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب پادگان ها به مساجد تبدیل شده اند و اجرای برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی در پادگان ها این موضوع را به وضوح نشان می دهد.
وی نیروهای ارتش را پا در رکاب نظام و ولایتمدار خواند و گفت: ارتش جمهوری اسلامی به طور مستقل در راستانی منافع ملت و انقلاب حرکت می کند و در این راه از هیچ کس جز فرمانده معظم کل قوا دستور نمی گیرد.
?سرگرد عزیزی مقدم

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۴ ق.ظ

دیدگاه