- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

از سوی اداره کل ارشاد اسلامی گلستان راهنمای ثبت نام و پیش خرید بن کارت نمایشگاه های کتاب استان اعلام شد

راهنمای ثبت نام و پیش خرید بن کارت نمایشگاه های کتاب استانی
?????
البرز گلستان/معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در ایام برپایی نمایشگاه های کتاب استانی، کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار دانشجویان،طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می دهد.لذا متقاضیان به منظور صرفه جویی در وقت و دریافت خدمات بهتر در نمایشگاه های کتاب می توانند بن کارت های تخفیف را قبل از شروع هر نمایشگاه طبق تاریخ ذکر شده با شرایط ذیل تهیه نمایند:
@golestanf
* زمان ثبت نام پیش خرید بن کارت نمایشگاه کتاب گلستان: ۲۱-۱۵مهر
?????
عضویت: اولین گام برای ورود به سامانه عضویت می باشد.(کلیه متقاضیانی که در نمایشگاه کتاب تهران سال ۱۳۹۶ اقدام به عضویت و خرید بن نمودند نیاز به عضویت مجدد ندارند).
????
برای عضویت موارد زیر ضروری است:
۱٫شماره موبایل معتبر: هر شخص هنگام ثبت نام، صرفا مجاز به ثبت یک شماره موبایل معتبر در سامانه است، بویژه اینکه مشخصات کارت خرید از طریق موبایل به وی پیامک خواهد شد. مسوولیت اشتباه در درج شماره موبایل و خسارات ناشی از آن بر عهده شخص متقاضی است.
۲٫ایمیل معتبر: ایمیل مورد استفاده باید حتما( بسیار مهم) معتبر بوده و به صورت صحیح وارد سامانه شود چرا که قابل ویرایش و عوض کردن نیست و برای ورود به سامانه و فراموشی رمز ورود یا دیگر اطلاعات، مورد نیاز است. عواقب وارد کردن ایمیل اشتباه به عهده شخص است.
?????
فراموشی رمز عبور: چنانچه رمز عبور خود را فراموش کردید از قسمت فراموشی رمز عبور آن را بازیابی کنید. موقع چک کردن ایمیل چنانچه لینک مورد نظر را دریافت نکردید لطفا صندوق اسپم را نیز نگاه کنید.
????
تحویل کارت: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم خود (از طریق درگاه اینترنتی سامانه پیش فروش بن) برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ بانک شهر مستقر در محل نمایشگاه مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند. تاکید می شود کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود.
?????
مدارک لازم: برای دریافت بن کارت با همراه داشتن کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه و یا مدارک معتبر و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه در ایام نمایشگاه مراجعه نمایید. مدارک دیگر مانند گواهینامه مورد قبول نمی باشد.
?????
تاریخ اعتبار کارت ها: بن کارت های تخفیف در مدت برگزاری نمایشگاه از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران مستقر در نمایشگاه و کتابفروشی های سطح شهر عضو طرح حمایتی نمایشگاه قابل استفاده است.(مهلت استفاده بن کارت ها در کتابفروشی های سطح شهر تا یکماه بعد از اتمام نمایشگاه می باشد.)
????
تسویه مانده مبلغ بن کارت ها: چنانچه به هر دلیلی بن کارت های تخفیف کاملا استفاده نشد؛دارنده کارت دو ماه بعد از اتمام نمایشگاه می تواند از طریق عابر بانک(ATM) های بانک شهر در کل کشور با کسر ۲۰ درصد یارانه مبلغ خود را دریافت نمایند و یا از طریق دستگاه های کارتخوان(POS) کلیه فروشگاه های سطح کشور با کسر ۲۰ درصد یارانه اقدام به خرید نمایند.
?????
تذکر۱: هر شخص مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.
تذکر۲: به اتباع خارجی یارانه بن خرید کتاب تعلق نمی گیرد.
تذکر۳: این بن کارت ها مخصوص همان نمایشگاه ثبت نامی می باشد و در نمایشگاه های دیگر فاقد اعتبار می باشد.
@bookfair96

0 [1]
0 [1]