- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دراستان گلستان: روز ۱۳آبان بعنوان یک روز ملی ، باید همه به عنوان ید واحده در برابر استکبار در صحنه حاضر شویم

البرز گلستان/نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، عصر امروز (۱۹ مهر) در نشست خبری گفت: در گلستان همدلی، صمیمت و مودت در عرصه های انقلاب و پایبندی به خط ولایت وجود داشته و دارد و در حوزه رسانه هم شاهد این همدلی و صمیمیت بوده و هستیم.

 وی با بیان اینکه مردم صحنه گردان اصلی در خنثی کردن توطئه های دشمن، مقابله با فتنه ها و شیطنت ها و حفظ آرمان های امام خمینی (رحمه الله علیه) بوده و هستند، افزود: در گذر زمان تنها نظامی که شکست ناپذیر خواهد بود، نظام های مردمی است زیرا نظام های غیرمردمی با تحریم، تهدید و حمله نظامی ساقط می شوند.

 لطفی با بیان اینکه با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب هنوز هم توطئه های دشمنان ادامه دارد، اظهار کرد: هرکدام از توطئه هایی که علیه انقلاب اسلامی شد،  برای ساقط کردن یک نظام کافی بود اما به فضل الهی هیچکدام کارساز نیفتاد.

 وی در پاسخ به سوالی درباره اهمیت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عدد ۴۰ نماد پختگی و تکامل یافتگی است و برای نظام هم این مسئله یک واقعیت است. قریب به ۵۰ درصد کشور جمعیت زیر ۵۰ سال و ۸۵ درصد نیز جزو کسانی هستند که یا انقلاب را ندیده اند و یا اینکه کودکانی چند ساله بودند، برای همین از وضعیت آن زمان اطلاعی ندارند.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ماجرای آمدن مورگان شوستر یادآور شد: دولت وقت ایران برای ساماندهی امور اقتصادی خود کارشناسی را از خارج آورد اما بلافاصله بلوک شرق و انگلیس دولت را تهدید کردند که یا باید این فرد را بیرون کنند یا اینکه آنان به ایران حمله خواهند کرد و غرامت جنگی هم دریافت می کنند. اوضاع کشور در آن زمان به گونه ای بود که حتی دولت نمی توانست بدون اجازه آنان یک کارشناس را دعوت کند.

 وی تأکید کرد: اهتمام جدی با توکل برخدا و عزم راسخ بر این است به عنوان تکلیف دینی و انقلابی از این فرصت برای تبیین کارآمدی نظام استفاده کنیم. باید به نسل جوان بگوییم بعد از ۲۰۰ سال، در یک جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم.

لطفی گفت: کارآمدی نظام دینی برکات بی بدیلی برای کشور و ملت داشت که باید آنها را به نسل سوم و چهارم انتقال داد تا بتوانند در برابر شبهه افکنی های دشمنان بایستند.

 وی درباره اینکه برگزاری این همایش چه رهاوردی برای گلستان دارد، اظهار کرد: گلستان به رغم پراکندگی و تعدد قومیت ها یک استان متدین  و با روحیه انقلابی است برای همین به عنوان میزبان یک همایش با گستره کشوری انتخاب شده است که در آینده نیز نگاه های خاص مثبت به این استان خواهیم داشت.

 قائم مقام شورای هماهنگی کشور درباره گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان هم گفت: به عنوان یک وظیفه دینی باید دست به دست هم دهیم که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برای جامعه تبیین کنیم. چون ۱۳ آبان یک روز ملی است باید همه به عنوان ید واحده در برابر استکبار در صحنه حاضر شویم.

 وی تأکید کرد: در این مسیر نباید فریب برخی از اظهارات و لبخندها را بخوریم زیرا واقعیت این است که آمریکا در فرمایشات مقام معظم رهبری اتم استکبار جهانی بوده و  در کلام امام خمینی (رحمه الله علیه)نیز آمریکا، جنایتکار و طاغوت زمان است.

لطفی با بیان اینکه اگر کسی نگاه استکبارستیزی نداشته باشد، دینش کامل نیست، گفت: اگر کسی نگاهی غیر از اینکه آمریکا اتم استکبار است داشته باشد، دینش کامل نیست زیرا امروز این کشور، طاغوت اعظم است. هرکسی جز این باور داشته باشد جزو نیروهای خط امامی و انقلابی نخواهد بود هرچند لقلقه زبانش باشد.

 وی مردمی بودن، دینی بودن و انقلابی بودن را سه ویژگی ممتاز و مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اگر مردم را نادیده بگیریم، جمهوریت نظام از بین می رود، اگر دین به کنار زده شود، دینی بودن نظام از بین می رود و اگر استکبارستیزی فراموش شود، گفتمان انقلابی از بین خواهد رفت. آنهایی که تابع دین اسلام و قرآن هستند باید استکبارستیز هم باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به موضع گیری های رئیس جمهور آمریکا وی را فردی تازه به دوران رسیده و نابلد سیاسی دانست که مردم ایران پاسخ یاوه گویی هایش را در یوم الله ۱۳ آبان خواهند داد.

وی درباره اینکه عده ای تلاش می کنند مردم را از صحنه خارج کنند، اظهار کرد: عده ای تلاش می کنند جنبه مردمی نظام را تضعیف کنند؛ افرادی که به دنبال یاس و ناامیدی مردم هستند، یا خائن و یا فریب خورده دشمن به شمار می روند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره تلاش هایی که برای کمرنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا انجام می شود، افزود: مردم مسلمان ما اعم از شیعه و سنی ید واحده هستند و برای همین هیچگاه شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ نخواهد شد. اینطور نیست که اگر چهارنفر آدم کم اطلاع، ساده لوح یا فریب خورده این نظر را داشته باشند، مردم انقلابی ما هم از آن متأثر می شوند.

0 [1]
0 [1]