- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: شورای هماهنگی امروز، موذن انقلاب اسلامی است

حجت السلام احمد رضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: با پایبندی اهل سنت استان گلستان به انقلاب تکفیری ها نمیتوانند در این استان نفس بکشند. به گزارش خبرنگار البرز گلستان ، حجت الاسلام احمدی رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان گلستان صبح امروز (۱۹ مهر ) در مراسم افتتاحیه همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که با حضور ایت الله نو رمفیدی نماینده ولی فقیه استان ،استاندار گلستان ،قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و روسای شورای تبلیغات اسلامی کشور در گرگان برگزار شد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مجموعه های فاخر و کهن ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و اعتقاد دارم که این شورا، موذن انقلاب اسلامی است. وی افزود: موذنان انقلاب اسلامی امروز گردهم آمدند تا پیرامون مباحثی که برآن مأموریت دارند و مبانی که بر آن از ناحیه ولایت امر مأمور هستند، بپردازند.
وی با تاکید بر وحدت بین شیعه و سنی در استان گفت: بیش از ۳۳ درصد جمعیت استان گلستان را اهل سنت تشکیل می دهند ،اهل سنت همواره پای انقلاب اسلامی ایستادند و برای همین است که گروه های تکفیری نمی توانند در این استان نفس بکشند و البته اهل تسنن و اهل تشیع در کنار هم با برادری تمام زندگی مسالمت امیزی هم دارند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی در صیانت و حفظ از انقلاب وظایف سنگینی برعهده دارد و باید تلاش شود در روح انقلابی بودن و عمل انقلابی داشتن که متاسفانه دشمنان می خواهند این قضیه را غیر از این جلو ه دهند .
احمدی با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت :استان گلستان وقتی ندای ولایت را در سال ۸۸ می شنود ، یک روز قبل از۹دی مردم جریان فتنه راخاموش کردند.
احمدی داشتن بسترهای انقلابی ،روحیه انقلابی،عمل به موقع انقلابی کردن،در مسیر انقلاب ماندن ، سرعت، دقت و هزینه در مسیر انقلابی ماندن را از نکاتی دانست که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مکلف به تبیین آن است که مسئولیت را ۴هزار شهید استان برعهده ما گذاشتند.

0 [1]
0 [1]