- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان از مختومه شدن ۱۱ هزار پرونده دربهار و تابستان امسال در شعب شورای حل اختلاف استان ،با ۱۰ درصد افزایش ازمدت مشابه سال قبل خبرداد

معرفی مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف گلستان امروز در گرگان
البرز گلستان/رئیس شورای حل اختلاف استان در مراسم معارفه از افزایش ۱۰ درصدی سازش پرونده ها در شعب این شورا در ۶ مااه نخست امسال خبر داد .
احمد جعفری گفت : بهار و تابستان امسال بیش از ۱۱ هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان با سازش طرفین مختومه شد که ۱۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است
جعفری افزود : افزایش سازش ها در حالی صورت گرفته است که امسال ورودی پرونده به شعب شورا، ۴ درصد بیشتر شده است .
وی ادامه داد: علاوه بر سازش پرونده ها در شعب رایی ، در شعب سازشی نیز ۵۶ درصد پرونده های ارجاعی قضات دادگستری و دادسرا ، با سازش طرفین ختم به خیر شده است .
جعفری ، ارتقای کیفیت رسیدگی ها را از دیگر برنامه های کاری شورای حل اختلاف استان عنوان کرد و گفت : تخصصی کردن شعب شورای حل اختلاف ، مکانیزه کردن شعب با راه اندازی سیستم جامع مدیریت پرونده ها ( cms) ، استفاده از نیروهای متخصص و آموزش های تخصصی به ویژه در حوزه ی حفاظت از مهمترین برنامه های شورای حل اختلاف استان برای کیفیت رسیدگی ها ست .
جعفری افزود : اکنون در شورای استان علاوه بر شعب رایی و صلحی ، شعب تخصصی نظیر امور بانکی و پزشکی قانونی هم فعال است و توسط افراد توانمند اداره می شود .
از ۱۴۲ شعبه فعال شورای حل اختلاف استان ۱۰۷ شعبه شهری و ۳۵ شعبه روستای هستند .
امروز در مراسمی علی سوسرایی به عنوان مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان گلستان معرفی شد .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

0 [1]
0 [1]