تصویب طرح جامع توریسم درمانی غرب استان به محوریت شهرستان کردکوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی به نقل از فرمانداراین شهرستان درجلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان که با حضور استاندار، معاونین، فرمانداران و مدیران دستگاهای استانی در ۱۷ خرداد در استانداری گلستان برگزار گردید یکی از مصوبات این جلسه، تهیه طرح جامع توریسم درمانی توسط کمیته ای متشکل از فرماندار و امام جمعه کردکوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، نماینده استانداری، فرمانداران شهرستان های بندرگز، ترکمن، گمیشان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمانهای ذیربط بوده است.

مجتبی جمالی فرماندار کردکوی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: محور تهیه طرح مذکور، استفاده از ظرفیت بالای منطقه ای و استانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) و فرصت های کم نظیر گردشگری ویژه سرمایه گذاری در کردکوی و سایر شهرستان های غرب گلستان بوده است.

وی افزود: انتظار می رود براساس این مصوبه با نگاه تحلیلی و فرامنطقه ای مطالعات و برنامه استراتژیکی تهیه گردد که موجب شکوفایی ظرفیت های توسعه منطقه غرب گلستان و استان فراهم گردد.

شایان ذکر است براساس گزارش مدیریت بیمارستان امیرالمومنین (ع) بیش از ۵۰۰ عمل جراحی قلب باز سالانه و ۱۸۰۰ مورد آنژیوپلاستی و ۹۰۰۰ مورد آنژیوگرافی طی دو سال اخیر صورت گرفته است.
این در حالی است که براساس گزارش ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه مذکور در ۴ گروه عوامل مرگ و میر، امراض قلبی و عروقی عامل بیش از ۶۳ درصد مرگ و میرها بوده است.kordkuy11

81069285-5578152

imv3945ctpdfhii1ehhp

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۸ ق.ظ

دیدگاه