- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان ازانجام ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای پلیس خبرداد

البرز گلستان/ نشست خبری سردار جاویدان فرماندهی انتظامی گلستان به مناسبت هفته ناجا با شعارپلیس برای امنیت و امنیت برای پلیس با حضور معاونین انتظامی استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات برگزار شد .سردار جاویدان اظهار کرد:رسانه در استان گلستان بسیار فعال است و نظراتشان کارشناسانه می باشد.

وی افزود:شعار هفته ناجا پلیس برای امنیت و امنیت برای همه می باشد. نیروی انتظامی یکی از نهادهای می باشد که رکن رکین امنیتدر کشور می باشد و ما افتخار می کنیمخادم مردممی باشد.

وی افزود :امنیت یک تولید و محصول جمعی می باشد و پلیس محور هماهنگی آنرا به عهده دارد.

سردار جاویدان تصریح کرد: رشد بعضی از جرائم از جمله درگیری و تیراندازی و قتل مربوط به کم کارکردی بعضی از نهادهامی باشد.

فرمانده انتظامی از اهداف هفته ناجاگفت :ما دنبال افزایش سرمایه اجتماعی هستیم و هرجا مردم همکاری کردند ما به نتیجه رسیدیم و راه توفیق جلب مشارکت بیشتر مردم می باشد.

سردار جاویدان گفت:جلب مشارکت مراکز علمی یکی ازرویکردهای این هفته می باشد  واستفاده از توان علمی و تعامل با رسانه ها می باشد

وی افزود:ما به قدرت رسانه ها اعتقاد داریم به خصوص در ایجاد احساس امنیت در جامعه و از نظراتشان بهره مند و از انان به عنوان یار پلیس استفاده می کنیم.

سردار جاویدان گفت: سعی می کنیم در این هفته از ظرفیت نرم افزاری و سخت افزاری استفاده و به نمایش بگذاریم

وی ادامه داد:حدو د ۱۰۰ برنامه در این هفته داریم از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه و حضور در نماز جمعه و غبار روبی مزار شهدا و صبحگاه مشترک باحضور نیروهای مسلح و تجلیل از خانواده شهدا و مدیران نمونه و رژه و راهپیمایی همزمان با مرکز در سراسر استان وهمایش پلیس با اصناف با همکاری پلیس امنیت و اصناف در تجلیل از صنوفی که با ناجاهمکاری می کنند و نیروهای اماکن و بهره گیری از نفوذ اصناف که در این راستا کمک می کنند.

وی همچنین از افتتاح پروژه های عمرانی از جممله افتتاح کلانتری۱۵ گرگان  و ستاد انتظامی گالیکش و پلیس راه خوش ییلاق وبهره برداری از آزمایشگاه تشخیص مواد که قبل در استانهای دیگر انجام می شد در این هفته خبرداد.

 

 

0 [1]
0 [1]