سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان ازانجام ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای پلیس خبرداد

البرز گلستان/ نشست خبری سردار جاویدان فرماندهی انتظامی گلستان به مناسبت هفته ناجا با شعارپلیس برای امنیت و امنیت برای پلیس با حضور معاونین انتظامی استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات برگزار شد .سردار جاویدان اظهار کرد:رسانه در استان گلستان بسیار فعال است و نظراتشان کارشناسانه می باشد.

وی افزود:شعار هفته ناجا پلیس برای امنیت و امنیت برای همه می باشد. نیروی انتظامی یکی از نهادهای می باشد که رکن رکین امنیتدر کشور می باشد و ما افتخار می کنیمخادم مردممی باشد.

وی افزود :امنیت یک تولید و محصول جمعی می باشد و پلیس محور هماهنگی آنرا به عهده دارد.

سردار جاویدان تصریح کرد: رشد بعضی از جرائم از جمله درگیری و تیراندازی و قتل مربوط به کم کارکردی بعضی از نهادهامی باشد.

فرمانده انتظامی از اهداف هفته ناجاگفت :ما دنبال افزایش سرمایه اجتماعی هستیم و هرجا مردم همکاری کردند ما به نتیجه رسیدیم و راه توفیق جلب مشارکت بیشتر مردم می باشد.

سردار جاویدان گفت:جلب مشارکت مراکز علمی یکی ازرویکردهای این هفته می باشد  واستفاده از توان علمی و تعامل با رسانه ها می باشد

وی افزود:ما به قدرت رسانه ها اعتقاد داریم به خصوص در ایجاد احساس امنیت در جامعه و از نظراتشان بهره مند و از انان به عنوان یار پلیس استفاده می کنیم.

سردار جاویدان گفت: سعی می کنیم در این هفته از ظرفیت نرم افزاری و سخت افزاری استفاده و به نمایش بگذاریم

وی ادامه داد:حدو د ۱۰۰ برنامه در این هفته داریم از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه و حضور در نماز جمعه و غبار روبی مزار شهدا و صبحگاه مشترک باحضور نیروهای مسلح و تجلیل از خانواده شهدا و مدیران نمونه و رژه و راهپیمایی همزمان با مرکز در سراسر استان وهمایش پلیس با اصناف با همکاری پلیس امنیت و اصناف در تجلیل از صنوفی که با ناجاهمکاری می کنند و نیروهای اماکن و بهره گیری از نفوذ اصناف که در این راستا کمک می کنند.

وی همچنین از افتتاح پروژه های عمرانی از جممله افتتاح کلانتری۱۵ گرگان  و ستاد انتظامی گالیکش و پلیس راه خوش ییلاق وبهره برداری از آزمایشگاه تشخیص مواد که قبل در استانهای دیگر انجام می شد در این هفته خبرداد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

دیدگاه