رئیس کل دادگستری گلستان از برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به پرونده باند ، ۸۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۳ قتل در استان های گلستان و مازندران خبرداد

البرز گلستان/برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به پرونده باند قتل های سریالی گلستان // صدور رای دادگاه در آینده ی نزدیک
اعضای این باند ، ۸۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۳ قتل در استان های گلستان و مازندران را در پرونده دارند.
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور ، به صورت فوق العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفته است گفت : اتهام سه متهم این پرونده ، افساد فی الارض و محاربه است .
هادی هاشمیان افزود : در آخرین جلسه دادگاه ، متهمان و وکلای آنان حضور داشتند و پس از تفهیم اتهام ، آخرین اظهارات و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دادند.
هاشمیان افزود : با توجه به پایان تحقیقات و تکمیل شواهد و قراین ، دادگاه پایان محاکمه را اعلام کرد و به زودی رای صادر و به متهمان اعلام خواهد شد .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت : اعضای باند معروف به ” قتل های سریالی “، بهار ۹۴ به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ، شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته هاشمیان، بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان نشان داد با این اسلحه ، در سال های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان های گلستان و مازندران انجام شده است .
وی گفت : به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد : بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی ، آن ها نیز دستگیر شدند.
هاشمیان افزود : اعضای این باند ، دام ، انواع ماشین آلات کشاورزی ، موتور آب ، موتورسیکلت و خودرهای سواری را سرقت می کردند و در صورت مقاومت مال باختگان آنان را نیز با اسلحه به قتل می رساندند.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

دیدگاه