- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر بدخشان معاون غذا و داروی دانشگاه عوم پزشکی گلستان در مجمع خیرین سلامت استان خواستار حضور خیرین در ساخت دانشکده دارو سازی شد

البرز گلستان/ دکتر عباس بدخشان معاونت غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نشست اعضای هیئت مدیره  مجمع خیرین سلامت استان اظهاز کزد: در سال ۹۵ نزدیک به ۶۴۰ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج توسط دانشگاه در سطح استان  خبر داد.

وی افزود: جهت رفع این مشکل در سطح استان برابر برسی های بعمل آمده بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز می باشد.

دکتر بدخشان خواستار توجه مجمع خیرین سلامت به بحث آموزش شد و گفت::یکی از مباحث مهم در هر دانشگاه بحث ساخت دانشکده دارو سازی می باشد کهوزیر محترم  متقبل شدند در صورت  ساخت  و احداث دانشکده توسط خیرین سلامت  مجوز آن صادر و گلستان جز ۱۲ دانشکده داروسازی کشور می شود.

وی در ادامه در باره مسایل حاشیه ساخت بیمارستان تصریح کرد:یکی از پروژه های که دانشگاه بدنبال آن می باشد  صدور مجوزهای  احداث بیمرستان از محل اعتبارات ملی می باشد.

دکتر بدخشان سپس گفت::دانشگاه هیچ سو گیری خاصی ندارد بلکه درمان و بهداشت مردم  مهمترین وظیفه ما در دانشگاه می باشد..

وی تصریح کرد: زمین های که برای ساخت بیمارستان اهدا می شود باید در محل شهرستان باشد و اهدای آن از سوی خیرین سلامت  و یا امور اراضی انجام شود به وزارت ارسال می گرددتا توسط نهادهای مرتبط از قبل محیط زیست و و سازمان مدیریت برنامه ریزی تایید گردد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد:اگر خیرین سلامت در داخل شهرهای گرگان و یا گنبد تا ۱۲هکتار زمین تامین کنند برای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی با موافقت دانشگاه به وزارت ارسال می گردد.

0 [1]
0 [1]