جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از تشکیل کارکروه تخصصی بازنشسگان بعنوان سفیران در حوزه بانوان و آقایان خبر داد.

البرز گلستان/جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از تشکیل جلسه و پیگیری کارکروه تخصصی بازنشسگان بعنوان سفیران  در حوزه بانوان و آقایان خبر داد.

در این نشست گلریز مدیر خانه امید و روسای کانونهاحضور داشتند وی در معرفی این کارگروه گفت:این کارگروه با هماهنگی ومشارکت کانونهای بازنشستگی و هئیت مدیره موقت استان  نسبت به شناسائی و ساماندهی افراد شایسته اقدا م می کنند.

جعفری گروههای ۸گانه را شامل :۱-سفیران مبارزه با آلزایمر (طرح سما)۲_ سفیران ورزش (طرح سور)۳_سفیران تغذیه(طرح سات)۴_سفیران آموزش مهارت آموزی (طرح سام)۵_سفیران کارآفرینی و اشتغال(طرح کاوش_ آقایان)۶_سفیران کارآفرینی و اشتغال( طرح کاوش بانوان)۷_سفیران ترویج گیاهان داروئی و غذای سالم(طرح سامع)۸_سفیران شناسائی فرهیختگان و آثار ماندگار(طرح سان ) اعلام کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان  در باره شرح وظایف سفیران   گفت: از شرح وظائف این سفیران می توان از برقراری  ارتباط باصندوق استان و بررسی جمعیت از جهات مختلف و شناسائی دستگاههای کمک کننده  و ملاقات  با مدیران دستگاهها و برگزاریکلاسهای آموزشی و جلب همکاری رسانه های اجتماعی و جلب حمایت مادی ومعنوی صاحبان مشاغل و شناسایی چالش ها  و مشکلات درجهت اجرای برنامه ها می توان نام برد.

وی ابراز امیدواری کار با تشکیل این کارگروهها به اهداف از پیش تعیین شده سازمان در راستای حمایت از برنامه بازنشستگان برسیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۲ ق.ظ

دیدگاه