- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معرفی دکتر جواد زنگانه بعنوان معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مراسم معارفه دکتر محمد جواد زنگانه بعنوان معاون فرماندارعلی آبادبا حضور آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان وحاجی علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان و همراهان و میرباقری مدیر کل سیاسی امنیتی استاندار گلستان وتجری فرماندار علی آباد  و روحانیت منطقه به همراه فرهنگیان و خانواده محترم شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری علی اباد کتول برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان ضمن بیان خصائص خوب دکتر زنگانه گفتند : من به ایشان تبریک نمی گویم بلکه دعا می کنم- برای خدمتگزاری دعا می خواهد و تبریک می گویم از حسن انتخاب جناب آقای زنگانه .

سپس تجری فرماندار علی آباد ضمن بیان مسائل وبرنامه های آینده شهرستان علی آباد بیان نمودند : انشاالله ادامه دهنده راه دولت باشیم و در خدمت به مردمی که حقشان است موفق باشیم ضمن آنکه علی آباد شهری مذهبی و اخلاقی می باشد و دارای جوانان متفکر و مومن امیدواریم در راستای سیاست دولت تدبیر و امید و هماهنگی با نماینده مجلس موفق باشیم .

سپس میر باقری مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری گلستان از سخنران بعدی بوده است وی ابتدا ضمن بیان اهمیت این ایام و شرایط سخت دو امام بزرگوار این ایام گفتند : امروزه می بینیم در جامعه کسانی را که به اسم توحید سر میزنند خصوصا در ۲۰۰سال اخیر جامعه اسلامی شکل های مختلفی گرفته .

وی سپس ادامه داد : عرصه مسئولیت عرصه خدمت است تلاش کنیم تا زمانی که مسئولیت به عهده ماست منشاء اثر باشیم تا جای که به مردم خدمت کنیم اگر مدیران ما در حوزه مدیریت با زبان خوب کار را انجام بدهند از اعتبارات و خدمات خوبی که می خواهند بدهد بهتر است ..

وی در خاتمه گفت : امیدوارم برادر خوب جناب آقای زنگانه بعنوان معاون فرماندار توفیق داشته باشد و این مسئولیت راگرفته واز این عرصه سربلند و سر افراز بیرون بیاید.

سخنران پایانی این معارفه دکتر محمد جواد زنگانه بود وی ابتدا ضمن تشکر از اتحادیه انجمن های اسلامی استان و ستاد دکتر روحانی در شهرستان  به خاطر حمایت از وی بیان نمود که : علی آباد از ظرفیت بالائی برخوردار است وجود تنوع قومی و سایر موارد فرصت مناسبی می باشد .وی ضمن اعلام اینکه بنده یک اصلاح طلب در خط نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستم بیان نمود که مبانی شکل گرفته در امورات خود را با تکیه بر ارزشهای اسلامی یعنی شهدا و رزمندگان و حرکت در جهت تحقق اهداف تهیه شده بالادستی و تاکید بر اعتدال و دوری از هرگونه افراط و تفریط و ترویج فضای نقد و استفاده از نیروهای جوان و تجربه پیشکسوتان و مشکل گشایی و اولویت دادن به حل مشکلات مردم می دانم
DSC05538~1 [1]

DSC05530 [2]
DSC05531 [3]

 

1419070442_img_1692 [4]
DSC05524 [5]

+2 [6]
-1 [6]