- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت الله نورمفیدی، در نماز جمعه گرگان:رئیس جمهور ایران توانست پاسخ بسیار محکم و قاطعه ای در سازمان ملل به رئیس جمهور آمریکا بدهند.

گرگان – نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که حرف های ترامپ از سازمان ملل بی اساس بود، از تلاش آمریکا برای برهم زدن برجام و خروج از این توافق خبرداد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: طی روز های گذشته ما شاهد حرف بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل بودیم که نشان از اعصبانیت داشت.

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند ترامپ از دست ما اعصبانی است، رئیس جمهور آمریکا در صحبت های خود که بر علیه ایران و برجام داشتند بسیار برافروخته بودند و حرف های بی اساس را بیان کردند.

امام جمعه گرگان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب آن از همان ابتدا به دنبال خاورمیانه جدید بودند و هدف اصلی آن سوریه، لبنان و عراق بود تا عوامل خود را در این کشور ها مستقر کنند اما آن ها نتوانستند این کشورها را شکست دهند و این باعث عصبانیت آنان شده است.

وی با اشاره به پاسخ گویی رئیس جمهور ایران به ترامپ، افزود: رئیس جمهور ایران توانست پاسخ بسیار محکم و قاطعه ای در سازمان ملل به رئیس جمهور آمریکا بدهند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه آن ها به دنبال این هستند که ما را منزوی کنند، اظهار کرد: آنان می خواهند تا برجام را برهم ریزند و ما را منزوی کنند اما در این جریان آمریکایی ها خود منزوی می شوند و خواست خدا این است که آن ها منزوی شوند.

گفتنی است مردم ولایت مدار و انقلابی گرگان بعد از اقامه نماز در پاسخ گویی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا تظاهرات کردند./مهر

0 [1]
0 [1]