- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا در گرگان:اقتدار و آمادگی ارتش ایران خاری در چشم دشمنان است

فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا در گرگان:اقتدار و آمادگی ارتش ایران خاری در چشم دشمنان است

البرز گلستان/فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا اقتدار و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان است.
امیر سرتیپ رضا آذریان صبح یکشنبه در همایش میثاق با ولایت طرح امام حسین (ع) در تالار نور قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان در جمع فرماندهان و کارکنان نمونه گفت: اقتدار، عظمت، قدرت بازدارندگی ارتش ایران در منطقه و فرامنطقه مثال زدنی است و برای هرگونه ماموریت در اوج آمادگی قرار دارد.
امیر آذریان با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم اظهار کرد: ایران کشور ما و تمام نقاط آن متعلق به همه است، هر جا که نیاز باشد ارتش با آمادگی کامل در آنجا حاضر و با توجه به تجهیز چندین تیپ متحرک مستقل در کمترین زمان جابجا و مستقر می شود.
وی با اشاره به اقتدار و آمادگی ارتش کشور تصریح کرد: امروزارتش آنقدر مقتدر و مجهز است که آمادگی آن خاری در چشم دشمنان شده است.
وی خاطرنشان کرد: باید آماده باشیم و روی پای خود بایستیم، ایران را بسازیم فراتر از انتظار و باید اقتدار ایران را بخواهیم و در راه آن تلاش و تفکرات انقلاب اسلامی، راه شهیدان و راه عزت را دنبال کنیم و بدانیم غفلت مایه ذلت است که این پدیده باید از ارتش دور شود.
فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا به اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس اوج تبلور غیرت زنان و مردان ولایتمدار کشور عزیزمان است و باید از این دوران درس بگیریم.
امیر آذریان افزود: باید تجربیات آن دوران و مفاخر به دست آمده برای جوانان تبیین و گسترش دهیم و اکنون که در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم با استفاده از نخبگان و جوانان زمینه شکوفایی آنان را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: مراکز پژوهشی و تحقیقاتی را وسعت دهیم و افکار عالمانه و متدینانه جوانان و دانشمندان ایران را برای تولید علم رونق صنعت و ساختن ایران به کار بگیریم.
وی ضمن تبریک روز تکریم خانواده به خانواده های حاضر در همایش گفت: در گذشته با جنگ سخت روبه رو بودیم و امروز با جنگ نرم مواجه هستیم که در خانه ها نیز رخنه کرده است. پس باید خانواده ها با آگاهی و بصریت این پدیده شوم را کنترل و مهار کنند و فرزندان کارکنان که همیشه از نخبگان و سرآمدان جامعه علمی بوده اند در آینده نیز همیشه در عرصه های مختلف نمونه باشند.
در پایان از تعداد ۱۸ نفر از فرماندهان و کارکنان ممتاز و خانواده های آنان تجلیل به عمل آمد.
سرگرد حسن عزیزی مقدم

0 [1]
0 [1]