- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان دردوازدهمین بزرگداشت روزخانواده و تکریم بازنشستگان :انتظار می رود تکریم و استفاده از تجارب بازنشستگان که بعنوان شیخوخیت جامعه عمری زحمت کشیدندانجام شود

البرز گلستان/حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی  امام جمعه موقت گرگان  در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که  سالن اجتماعات استانداری گلستان  برگزار شد، اظهار کرد:بازنشستگان دنیایی از تجربه هستند و باید تلاش کنیم از تجربه بازنشستگان در تمامی امور بهره مند شویم.

وی افزود:انتظار رود تکریم این گروه بعنوان شیخوخیت جامعه که عمری زحمت شیدند بایدانجام شود

امام جمعه موقت گرگان اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در تشکیل شخصیت حضرت فاطمه (ص) نقش داشت و به فرزندش فرمود در روز قیامت هر کسی را نسبت به عملکرد خودش می سنجند.

حجت الاسلام لیوانی ادامه داد: زمانی که فردی بازنشسته می شود و محیط کاری و همکارانش را ترک می کند برایش ناخوشایند است اما باید به استراحت بپردازد.

وی افزود: تربیت فرزندان جامعه به دست پدر و مادر و درون خانواده ها انجام می شود و پدر و مادر ها نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری در گلستان همواره از وجود بازنشستگان بهره مند می شود و باید این قشر ازجامعه همواره مورد تکریم قرار گیرند.

0 [1]
0 [1]