- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

عامل قتل مامور نیروی انتظامی استان گلستان در چنگال عدالت جهت اجرای حکم

البرز گلستان/با استیذان (اجازه ی اجرای حکم قصاص) رئیس قوه قضاییه ، قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان به زودی قصاص می شود .
حکم قصاص این فرد که مهر پارسال مامور نیروی انتظامی استان را به شهادت رساند، پیش از این در دیوان عالی کشور تایید شده بود.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت : این فرد به اتهام ، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که در این تعقیب و گریز ۵ مامور نیروی انتظامی را زخمی کرد که یکی از این ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده ، به شهادت رسید .
هادی هاشمیان افزود : قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه ی بازپرسی دادسرای آق قلا فرستاده شد.
هاشمیان ادامه داد ، پرونده قاتل پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست ، برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک استان فرستاده شد که در این شعبه ، متهم به قصاص نفس محکوم و پرونده برای تایید حکم قصاص به دیوان عالی کشور فرستاده شد .
وی افزود : با تایید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان (اجازه ی اجرای حکم قصاص) رئیس قوه قضاییه ،به زودی این حکم اجرا می شودد .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

0 [1]
0 [1]