- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اوّلین جلسه شورای هماهنگی تامین اجتماعی گلستان برگزارشد/نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان و دبیر شورا: افزایش تعاملات مدیران و مسئولان با هم باعث هماهنگی بیشتر و سهولت دسترسی به اهداف متقبل می شود

البرز گلستان/اولین جلسه شورای هماهنگی تامین اجتماعی گلستان با حضور دکتر درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل، مدیر درمان تامین اجتماعی و رئیس بانک رفاه کارگران، مسئولان موسسه حسابرسی و هسته گزینش این استان برای اولین بار در محل تامین اجتماعی گلستان برگزار شد.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان ودبیرشورای هماهنگی تامین اجتماعی استان  ضمن خیر مقدم گویی به حاضران و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: هم اکنون تعداد ١٣ شعبه ثابت ، شش شعبه اقماری و چهار کارگزاری رسمی در این استان مشغول خدمات بیمه ای به افراد تحت پوشش است.

علی اصغر نیک نیا افزود: در این استان تعداد ٢۴۴ هزار و ١٧٧ نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند که با افراد تبعی این تعداد به بیش از  ۶٧٠ هزار نفر می رسد و حدود ۴٠ درصد جمعیت کل استان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در این استان ۴٣ هزار و ٧٠٠ کارگاه  فعال وجود دارد اعلام کرد: درآمد ماهانه این سازمان در استان بر اساس بیمه پردازی به ۶١ میلیارد تومان می رسد و حدود ۵٧ میلیارد تومان نیز هزینه می شود.

وی هدف از تشکیل این جلسه را تعامل مناسب و مستمر با مسئولان استانی با رویکرد پاسخگویی، ایجاد وحدت رویه و هم افزایی سازمانی، برقراری ارتباط پویا و همکاری های لازم در جهت اجرای دستور العمل ها، طرح ها و پروژه های مشترک، احصاء و جمع آوری نقاط قوت، ضعف ها و فرق ها و شناسایی تهدید های موجود در استان و تبدیل آنها به فرصت ها و تلاش همه جانبه برای رشد و ترقی استان و حرکت منسجم تر در مسیر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی با تاکید بر تعامل درون و برون سازمانی خاطرنشان کرد: افزایش تعاملات مدیران و مسئولان با هم باعث هماهنگی بیشتر و سهولت دسترسی به اهداف متقبل می شود و بسیاری از برنامه ها و طرح های راکد فعال می شود و راه پیشرفت استان هموارتر می گردد.

نیک نیا تاکید کرد: ارتباط و تعامل مستمر اعضای این شورا با نمایندگان مجلس، امامان جمعه، استانداران و فرمانداران و سایر مسئولان دیگر مورد تاکید می باشد و انتظار می رود که مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای رسیدن به اهداف سازمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا نتیجه آن ملموستر و قابلیت اجرایی داشته باشد.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با اشاره به لزوم تعیین دبیر، مدیران اجرایی و هماهنگی و اطلاع رسانی این استان را مستعد پیشرفت و گسترش چتر حمایتی آن سازمان دانست و بر لزوم تعریف جامع دستیابی به اهداف رشد و تعالی این استان تاکید کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان نیز ضمن عرض تبریک عید سعید قربان و غدیر و نیز خیر مقدم به حاضران جلسه گفت: حضور دکتر رخشانی معاون درمان این سازمان در استان نشان از اهمیت گسترش خدمات مطلوب به گلستانی ها دارد و در سال های گذشته طرح های حیاتی زیادی با تلاش های مستمر وی در استان پیاده شده است.

دکتر احمد نصرتی افزود: در سه سال گذشته چهره درمانی تامین اجتماعی در استان متحول شده و گسترش کمی خدمات در کنار افزایش کیفیت آن مد نظر بوده و امکانات مناسبی در آن مستقر شده است.

وی عنوان کرد: برای پیشرفت استان و افزایش خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان همه مسئولیت دارند و نتیجه گیری بهتر زمانی صورت می گیرد که چنین جلساتی به طور مستمر برگزار گردد و همدلی و هماهنگی و همفکری در بین مسئولان و مدیران نهادینه گردد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز به خیرمقدم گویی و عرض تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر گفت: با وجود اینکه تامین اجتماعی خدمات ارزنده ای به ویژه در سال های گذشته داشته اما این استان بویژه شرق آن که میزان شیوع سرطان در آن چشمگیر است  نیازمند توجهات بیشتر در بخش خدمات درمانی چه از نظر امکانات سخت افزاری، برنامه ای و چه نیروی انسانی است.

دکتر ابراهیمی با تشکر از عملکرد مثبت تامین اجتماعی در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر افزود: برای احداث درمانگاه و نیز کانون بازنشستگان زمین مورد نیاز آنها تامین شده و برای تجهیز آنها نیز با خیرین هم هماهنگ شده و انتظار می رود طرح های جدید آن سازمان در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس در ادامه در مورد پیگیری و پرداخت بموقع مطالبات کارگران معدن یورت، از اداره کل تامین اجتماعی تشکر کرد و در پایان نیز از اوضاع اقتصادی کشاورزان و لزوم توجه بیشتر به این قشر مولد و نیز مشکلات کارفرمایان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

0 [1]
0 [1]