آخرین رایزنی های شورای شهر گرگان در انتخاب شهر دار شهر مر کز استان پس از صادقلو

شهردار گرگان پس از صادقلو:پس از چهار سال به طور غیر منتظره ای شهردار صادقلو توسط اعضا پنجمین دوره شورا ی شهر گرگان بر کنار شد.
البرز گلستان /هر چند که تغییر مدیران یک امر معمول در همه ی دنیا بوده و جدایی از گرایشات سیاسی اجتناب ناپذیر میباشد ،ولیکن شیوه و روش عزل و نصب دارای آداب و اخلاق خود میباشد،که رعایت آن قطعا باعث حفظ حرمت مدیران و کرامت انسانی می گردد.
پس از برکناری صادقلو موجی از اعتراض تعدادی از هواداران شهردار ایجاد شد که با تدبیر دست اندر کاران فروکش و شورا را وارد مرحله ی جدید ولیکن با چالشی بزرگتر مبنی بر انتخاب شهردار جدید رو به رو کرد.
زیرا انتظار اکثریت شهروندان اینگونه است که شهردار منتخب بومی استان و کارآمد باشد تا بتواند با توجه به شرایط مالی و درآمد شهرداری ضمن حفظ شرایط موجود تحولات جدیدی را نیز ایجاد نماید.
بدیهی است که در این مقطع اسامی تعدادی از افراد که توان اداره شهر مرکز استان را داشته باشند بر سر زبا ن ها افتاده و نگاه ها را به طرف خود معطوف نماید.البته بیان این اسامی دلیل بر عدم صلاحیت سایر گزینه ها نیست و مطمئناً منتخبین مردم دقت و اهتمام لازم را در گزینش فرد نهایی برای شهردار شدن به عمل خواهند آورد.
به غیر از یکی دو نفر خارج از استان که به طور ضمنی مطرح و به نظر میرسد بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داشت.
اسامی افرادی که این روز ها از آن ها به عنوان شهردار گرگان بیشتر صحبت میشود با بخشی از سوابق مدیریت آنهابه شرح ذیل میباشد:
۱_محمد رضا سبطی:عضو دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر گرگان_دارای مدرک فوق لیسانس.
۲_فاطمه کاویانی:شهردار منطقه یک گرگان_دارای مدرک فوق لیسانس.
۳_محمود ربیعی:معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری_مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان_فرماندار شهرستان گرگان _فرماندار شهرستان کردکوی_دارای مدرک فوق لیسانس.
۴_علی اصغر بیانی:مدیر کل اداری و مالی استانداری_فرماندار شهرستان جهرم استان فارس_فرماندار شهرستان علی آباد کتول_معاون فرماندار قزوین_مدیر عامل هلال احمر استان گلستان_مشاور استاندار گلستان_شهردار منطقه یک گرگان_قائم مقام و معاون اداری مالی شهرداری گرگان_دارای مدرک فوق لیسانس.
۵_عبدالرضا چراغعلی:مدیر کل امور اجتماعی استانداری_عضو شورای شهر گرگان در دوره های سوم و چهارم_مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری_دارای مدرک فوق لیسانس.
۶_علیرضا حاج محمد علی:معاون عمرانی شهرداری گرگان_شهردار منطقه دو_دارای مدرک فوق لیسانس.
آخراین خبر مبنی بر این است که برای تحقق یافتن انتخاب شهردار اعضا پنجمین دوره شورای شهر با تعدادی از نامبردگان از جمله محمود ربیعی و علی اصغر بیانی مذاکراتی را به عمل آورده اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۷ ب.ظ

دیدگاه