امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از لشکر۳۰گرگان: در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند

البرز گلستان/فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از لشگر ۳۰گرگان اظهار کرد : با توجه به ماهیت جنگ‌های آینده در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند و به‌همین منظور یگان‌های متحرک و زرهی هجومی را در حال ساماندهی هستیم.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری اظهار داشت: تحولات صورت گرفته در ساختار، توان رزمی و به‌روز شدن یگان‌های نیروی زمینی براساس دستورالعمل‌ها و روش‌های جاری خواهد بود.
وی افزود: از ابتدای سال ۹۶ گام‌های اساسی جهت این تحول عظیم برداشته شده و در بحث گزینش نیروی انسانی هم‌اکنون در حال انتخاب بهترین نیروها در سطح جامعه هستیم تا شاهد ارتشی ولایی، مردمی و توانمند باشیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در بُعد ساختاری با توجه به فرمایشات رهبری که پاسخگویی به نیازهای عملیاتی، تحرک و چابکی جزو مطالبات به‌جا از نیروی زمینی است، خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت جنگ‌های آینده در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند و به همین منظور یگان‌های متحرک و زرهی هجومی را در حال ساماندهی هستیم.
کیومرث حیدری تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در بُعد ضد زره و هم در بُعد راکت‌اندازهای متعدد که وجود دارد وارد یک تحول اساسی شده‌ایم که ان‌شاءالله ملت شریف ایران گوشه‌ای از این تحولات را در رزمایش‌ها شاهد خواهند بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری با حرکت در مسیر امام حسین(ع) با رهبری‌های الهی، قاطعیت و منطق الهی و اسلامی که از آن برخوردار هستند دنیا را تکان داده‌اند و این در حالی است که سردمداران جهان تصمیم‌شان با اراده جمهوری اسلامی ایران است و این بدان معنا بوده که ما از نعمت ولایت برخوردار هستیم.
وی تصریح کرد: ولی فقیه اُفُق‌های تازه را با بصیرت خود به ما نشان داده‌اند و فضاهای غبارآلود را می‌شکافند که این شکافتن فضاهای تاریک در غالب رهنمودهای معظم‌له به ما تداعی می‌شود و ایشان می‌فرمایند نیروی زمینی باید تحرک داشته و از قدرت، چابکی و تهاجم برخوردار باشند تا جایی که بتواند شکست را به دشمن تحمیل کند و آن‌گاه جامعه و ولی‌امر احساس آرامش کرده و از ما رضایت خواهند داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه