جعفری رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان درگردهمایی رابطین فرهنگی شوراهای حل اختلاف خبرداد:فرهنگ بسترساز ساختارهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی

گردهمایی رابطین فرهنگی شوراهای حل اختلاف گلستان در گرگان/ کار اداری بدون کار فرهنگی به نتیجه مطلوب نمی رسد
البرز گلستان/نشست رابطین فرهنگی شوراهای حل اختلاف گلستان صبح امروز در سالن اجتماعات ساختمان مرکز شورای حل اختلاف استان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ صبح امروز با حضور سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان و معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان نشستی صمیمی با حضور رابطین فرهنگی سراسر استان در گرگان برگزار شد.
در ابتدا حجت الاسلام قاسمی وناجمی سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان ضمت تبریک اعیاد قربان و غدیر به مدعوین حاضر خیرمقدم و خسته نباشد گفت.
در ادامه احمد جعفری رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان با اهتمام به کار فرهنگی در تمامی عرصه ها تاکید و خاطرنشان کرد: کار اداری بدون کار فرهنگی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد، قطعاً در سازمان‌هایی که در آن‌ها به فعالیت‌های فرهنگی ارج نهاده می‌شود موجبات بهبود عملکردها و ارتقاء بهره‌وری به معنای تام و تمام آن مشاهده می‌شود و این حقیقتی اثبات شده که فرهنگ بسترساز سایر ساختارهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بشمار می‌رود، انگیزش فرهنگی چه در فکر، چه در گفتار و چه در کردار می‌تواند نیروی محرک پایداری باشد تا کار بهتر به ثمر بنشیند.
وی افزود: بسیارند همکارانی که در زمینه‌های هنری صاحب‌ذوق‌اند و بسیارند همکارانی که در عرصه‌های قرآنی فعالیت‌های چندین و چندساله دارند و افتخارات زیادی را نیز کسب نموده‌اند، استفاده از چنین ظرفیتی در سازمان هم ارج نهادن به هنر به عنوان تجلی فرهنگ است و هم بسترساز بروز خلاقیت‌های هنری مستمر بشمار می‌رود.
جعفری افزود: هرچند فرهنگ خودجوش و عامل انگیزاننده محسوب می‌شود لیکن تا افراد یک سازمان تمایلی به امور فرهنگی نشان ندهند فعالیت‌های فرهنگی اقبال خوبی نخواهد داشت، بهره‌برداری از وسایل ارتباط‌جمعی رسانه‌ای در این زمینه کمک شایانی در ترغیب افراد به کارهای فرهنگی و نهادینه نمودن فرهنگ متعالی ایرانی و اسلامی خواهد بود.
گفتنی است در پایان این نشست دوساعته رابطین پیشنهاداتی راجع به فعالیت های فرهنگی و نحوه اجرای برنامه های فرهنگی در نیمه دوم سال ۹۶ ارائه دادند.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲ ق.ظ

دیدگاه