- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح و بهره برداری از ۷۲ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال اعتبار و ۲۶۱هزار و ۱۳۷ خانوار استان از این طرح‌ها خبر داد

۵۰۳ واحد مسکن روستایی در استان گلستان افتتاح می‌شود

البرز گلستان/به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، ولی‌الله زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، ۷۲ پروژه عمرانی توسط بنیاد مسکن استان گلستان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری میرسد.

وی از افتتاح و بهره برداری از ۷۲ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال اعتبار و ۲۶۱هزار و ۱۳۷ خانوار استان از این طرح‌ها خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با گرامیداشت نام و خاطره شهیدان انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر همچنین تبریک فرارسیدن هفته دولت، خدمت به مردم به ویژه محرومان و روستائیان را از افتخارات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست.

زمانی‌نژاد اظهار داشت: در هفته دولت امسال نیز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن در سطح شهرها و روستاهای استان خواهیم بود که بهره برداری از ۵۳ طرح هادی روستایی با اعتبار ۷۴۱۲۱ میلیون ریال اعتبار و ۲۴۷۹۱ خانوار بهره‌مند از مهمترین طرح‌ها در استان است.

وی افزود:  بهره برداری از ۵۰۳ واحد مسکونی روستایی از محل طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۷۵۴۷۵ میلیون ریال و ۵۰۳ خانوار بهره‌مند و افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی دیگر مانند اجرای عملیات آسفالت و کانال‌های سایت مسکن مهر گمیشان، خان ببین، دلند و گالیکش با اعتبار ۴۶۳۶ میلیون ریال با ۸۴۳ خانوار بهره‌مند از این خدمات، از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این مناسبت است.

0 [1]
0 [1]