زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح و بهره برداری از ۷۲ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال اعتبار و ۲۶۱هزار و ۱۳۷ خانوار استان از این طرح‌ها خبر داد

۵۰۳ واحد مسکن روستایی در استان گلستان افتتاح می‌شود

البرز گلستان/به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، ولی‌الله زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، ۷۲ پروژه عمرانی توسط بنیاد مسکن استان گلستان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری میرسد.

وی از افتتاح و بهره برداری از ۷۲ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال اعتبار و ۲۶۱هزار و ۱۳۷ خانوار استان از این طرح‌ها خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با گرامیداشت نام و خاطره شهیدان انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر همچنین تبریک فرارسیدن هفته دولت، خدمت به مردم به ویژه محرومان و روستائیان را از افتخارات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست.

زمانی‌نژاد اظهار داشت: در هفته دولت امسال نیز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن در سطح شهرها و روستاهای استان خواهیم بود که بهره برداری از ۵۳ طرح هادی روستایی با اعتبار ۷۴۱۲۱ میلیون ریال اعتبار و ۲۴۷۹۱ خانوار بهره‌مند از مهمترین طرح‌ها در استان است.

وی افزود:  بهره برداری از ۵۰۳ واحد مسکونی روستایی از محل طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۷۵۴۷۵ میلیون ریال و ۵۰۳ خانوار بهره‌مند و افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی دیگر مانند اجرای عملیات آسفالت و کانال‌های سایت مسکن مهر گمیشان، خان ببین، دلند و گالیکش با اعتبار ۴۶۳۶ میلیون ریال با ۸۴۳ خانوار بهره‌مند از این خدمات، از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این مناسبت است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۱ ق.ظ

دیدگاه