طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان : به همت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تشکل های مردم نهادبیش از ۸۰۰ برنامه مرتبط در سطح استان برگزارشد

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تبریک روز تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، گفت: تشکل های مردمی و سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه، پیشگیری و درمان مواد مخدر، بازوان پرتوان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هستند.

“علی اصغر طهماسبی” در سومین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان گلستان، اظهار کرد: حمایت تمام قد از فعالیت تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه آسیب های اجتماعی و مواد مخدر در دستور کار ماست و این مهم از طریق اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: با تدبیر دولت محترم مبنی بر اجتماعی نمودن امر مبارزه، توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد فعال در این حوزه را با جدیت پیگیری می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر مطالبه گری مؤسسات مردمی و تشکل های مردم نهاد از دستگاههای دولتی، خاطرنشان کرد: سازمانهای مردم نهاد به نوعی بخشی از بار دولت را به دوش کشیده و در حوزه های مختلف کمک حال دولت هستند، بنابراین ما قدردان زحمات این عزیزان بوده و کمک به آنها را وظیفه خود می دانیم.

طهماسبی همچنین یادآور شد: از پنجم تیرماه مصادف با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر به مدت یکماه بیش از ۸۰۰ برنامه مرتبط در سطح استان گلستان به همت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تشکل های مردم نهاد برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۶ ب.ظ

دیدگاه