استاندار مازندران :فرمانداران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار ظهر امروز در ستاد خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: سال ۹۳ توسط رهبر انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد و باید برای اجرایی شدن فرمان ایشان تلاش شود.

وی با اعلام اینکه برای رسیدگی به امور استان مشکلات و مسائل باید بررسی شود، تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید در حیطه وظایف خود پاسخگو باشند.

فلاح جلودار خواستار حضور فعال‌تر فرمانداران در سطح شهرها و مراکز استان شد و گفت: فرمانداران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه باید در همه مساجد شهر نماز جماعت اقامه شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مشکلات مساجد را حل کنند و این موضوع باید تا هفته آینده اجرا شود.

استاندار مازندران خواستار حضور افزایش بازدیدهای سر زده مدیران و فرمانداران از مراکز خرید، کشتارگاه‌ها، مراکز توزیع میوه و بیمارستان‌ها شد و گفت: باید زمینه افزایش کیفیت خدمات در سطح مازندران فراهم شود.

وی به بازدیدی که از مراکز بیمارستانی در سطح استان انجام داد اشاره کرد و افزود: زمینه افزایش خدمات بیمارستانی بخش خصوصی نیز فراهم شود و کیفیت خدمات در این بخش‌ها نیز باید با روند مناسبی پیگیری شود.

ربیع فلاح با اعلام اینکه زمینه بهبود کیفیت خدمات در مراکز بین‌راهی باید فراهم شود، گفت: فرمانداران در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

این مسئول در پایان خواستار استفاده از خیران در توسعه خدمات شهری شد و اظهار داشت: از ظرفیت خیران در زمینه گردشگری استفاده شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۵ ق.ظ

دیدگاه