جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان از برگزاری اوّلین همایش یک روزه تغدیه و رژیم غذائی سالمندی بازنشستگان استان خبرداد

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان از برگزاری اوّلین همایش یک روزه تغدیه و رژیم غذائی سالمندی در خانه امید گرگان خبرداد

البرز گلستان / در راستای سلامتی و شادابی وتندرستی بازنشستگان کشوری همایش یک روزه تغدیه و رژیم غذائی سالمندی در خانه امید گرگان برگزار می شود.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  طی گفتگوی خبری افزود:یکی از عمده مشکلاتی که در دوران  سالمندی به سراغ افراد می آید ، مشکلات تغذیه می باشد ، و سالمندان زیادی هستند که بخاطر این مسئله دچار بیماری های گوناگون شده اند.

وی افزود:پیرشدن و سالخوردگی با کاهش تدریجی فعالیت‌های فیزیکی و افزایش بیماریهای مزمن همراه می‌شود و به نظر می‌رسد که بهبود تغذیه تا حد زیادی قادر است از این مشکلات پیشگیری کند و یا آن‌ها را تخفیف دهد. به همین دلیل یکی از مسائل مهم سالمندان، مسائل پزشکی و بهداشتی از جمله وضعیت تغذیه سالمندان می باشد.

جعفری در ادامه گفت : به همین منظور در راستای تغذیه و رژیم غذایی سالمندان  صندوق بازنشستگی گلستان بعنوان یکی از استانهای پیشقدم در برگزاری این مراسم  اولین دوره همایش  در روزیکشنبه ۲۲مرداد  ۹۶در محل خانه امید برگزار می کند

وی ضمن دعوت از بازنشستگان در این همایش از کسانی که در این مرحله نتوانستند حضور پیدا کنند می توانند با ثبت نام در کانونهای بازنشستگی سراسر استان و خانه امید گلستان ثبت نام و از مزایای این همایش مفیدی سالمندی بهره مند گردند.

مدیر صندوق بازنشستگی متن دعوتنامه حضور در اولین  همایش  رابدین شرح اعلام کرد.

با سلام ۰۰۰ از شما بازنشسته محترم بدین و سیله دعوت مینماید تا در همایش تغدیه و رژیم غذائی سالمندی که در روز یک شنبه ۹۶۰۵۰۲۲ در خانه امید ( مهر ) بازنشستگان گرگان برگذار میگردد حضور بهمرسانید
مدرس ۰۰۰ جناب اقای لشگربلوکی
ساعت حضور درسالن ۰۰۰ ۸۰۳۰ صبح
پایان همایش ۰۰۰۰ ساعت ۱۱ صبح
بااجرای شعبده بازی و پذیرایی

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ

دیدگاه