- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری تعاون روستایی :کشاورزان مشکلات بسیاری دارند و عدم پرداخت بموقع بها محصول گندم نباید باعث افزایش مشکلات آنان شود

هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری تعاون روستایی :کشاورزان مشکلات بسیاری دارند و عدم پرداخت بموقع بها محصول گندم نباید باعث افزایش مشکلات آنان شود

البرز گلستان/ نشست شورای اداری اداره کل تعاون روستایی گلستان امروز  با حضور حسین صفائی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مهندس گلدی زاده مدیرکل تعاون روستایی در سالن اجتماعات تعاون روستایی برگزار شد.

مهندس نبی هزار جریبی  در این نشست با تاکید بر اینکه با هیچکس عهد برادری نبسته ایم از برخورد جدی با مدیران متخلف خبرداد .
نماینده گرگان و آق قلا که در جلسه شورای اداری سازمان تعاون روستایی با حضور مهندس صفایی مدیرعامل کشوری این سازمان ،گلدی زاده مدیر کل استان و مدیران ستادی و شهرستانی تعاون روستایی گلستان سخن می گفت با تاکید بر اینکه پرداخت بها گندم کشاورزان باید بموقع انجام شود اظهار کرد :کشاورزان مشکلات بسیاری دارند و عدم پرداخت بموقع بها محصول گندم نباید باعث افزایش مشکلات آنان شود.
مهندس هزار جریبی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های استان خاطرنشان کرد:گلستان رنگین کمان وحدت اقوام در کشور است و در این بین نقش نماینده معظم ولی فقیه در استان حائز اهمیت است که به سهم خود از ایشان قدردانی می نمایم.
نماینده گرگان و آق قلا در ادامه با تبریک آغاز دولت دوازدهم افزود:دولت دکتر روحانی فقط ۴ سال هست و باید تلاش کنید از این فرصت در جهت رشد و توسعه استان استفاده کنیم .
وی گفت :نمایندگان استان اقدامات خوبی را در دست پیگیری دارند که تلاش هایی برای توسعه صادرات بخصوص محصول توتون کشاورزان استان با رایزنی های انجام شده با مسولان مربوطه در حال حصول نتیجه است .

هزارجریبی خاطرنشانکرد:تولید محصولات داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه یک ضرورت است که جهت تحقق این مهم ارتباط و تعامل قوای مقننه و مجریه باید افزایش یابدو در جهت گسترش شیوه های جدید و مکانیزه کشاورزی دولت و مجلس ارتباط نزدیک تری برای تحقق این مهم داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم بررسی و کارشناسی لازم در خصوص دلایل عدم توسعه استان علیرغم وجود ظرفیت و پتانسیل فراوان گفت: متاسفانه گلستان با وجود بسیاری مزیت های طبیعی از استانهای خشک و فاقد ظرفیت عقب تر است که باید هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم.

0 [1]
0 [1]