سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در جمع بازنشستگان:باید به پیشکسوتان که گنجینه ی بی بدیل جامعه هستند احترام و ارزش گذاری شود

تجلیل از پیشکسوتان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان.

پیشکسوتان، گنجینه ی بی بدیل جامعه هستند.

البرز گلستان/سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در جمع پیشکسوتان و خانواده های آنان گفت. احترام به پیشکسوتان احترام به شاغلین است ،مسیری که بازنشستگان طی نموده اند همه ی شاغلین ان را طی می نمایند و باید به این طیف که گنجینه ی بی بدیل جامعه هستند احترام و ارزش گذاری شود.
فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی تصریح کرد.بازنشستگی، زندگی و دوران نوینی است که انسان در آن گام میگذارد ،و این دوران همراه با تجربه و خرد و اندیشه سی ساله است که در سه دهه کار و تلاش بدست می آید و این تلاش در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور بوده و همواره مدیران باید قدردان تلاش پیشکسوتان باشند.
سرهنگ سعید اثنی عشریه افزود.همسران و خانواده بازنشستگان را پیشتیبانان واقعی و همراهان و همگامان سازنده کارکنان ارتش دانست و با توجه به جابجایی و ماموریت های ویژه در مناطق جغرافیایی مختلف خانواده ها را ارکان اصلی روحیه بخش کارکنان ارتش دانست.
ایشان ادامه داد، با استفاده از تمام ظرفیتها و پتانسیل موجود سعی می شود معیشت خانواده ها در اولویت قرار گیرد که کارکنان بتوانند بدون دغدغه در حوضه امنیت و اقتدار جامعه همیشه از آمادگی خوبی برخوردار باشند که دشمن هرگز نتواند چشم طمع داشته باشد.
این مراسم با حضور نمایندگان نیروهای مسلح استان گلستان،سپاه،نیروی انتظامی،مرزبانی، و ریس کانون بازنشستگان،مدیرکل حفظ و آثار ،سرپرست موسسه کوثر،و مسولین ارگانها برگزار گردید،،و در پایان از کلیه پیشکسوتان و خانواده ی آنان تجلیل بعمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۱ ب.ظ

دیدگاه