پیام قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی گلستان به مناسبت روز خبرنگار

البرز گلستان/یکی از مشخصه های عصر حاضر وجود ابزار های اطلاع رسانی است که با گذشت زمان به اشکال و صور گوناگون جلوه مینماید
به گونه ای که در حال حاضر این ابزار سرعت و دقت فراوانی را دارا بوده و از قابلیت انتقال اخبار در کوتاهترین زمان ممکن در گستره جهانی وسیع برخوردار میباشد ،تا جایی که مارشال مک لوهان از این فرایند با واژه ای به نام دهکده جهانی یاد میکند.
طبیعتا تحقق این فرایند مستلزم وجود افرادی خبره و آگاه میباشد که از طریق متد وروشهای کاملا علمی و تخصصی اقدام به تهیه خبر نمایند و ان را با اصول صداقت و دقت و سرعت تدوین و انتشار نمایند .
لذا این امر خطیر بر عهده خبرنگارانی خبره و متخصص میباشد که همواره بر اساس اصل بی طرفی اقدام به انعکاس واقعیات و رخداد ها نمایند تا جامعه شناختی درست و منطقی از وقایع صورت گرفته داشته باشند .
که اگر این انعکاس بر اساس اصول فوق الذکر صورت گیرد قطعا میتواند راهگشا و گره گشا باشد و در نهایت به رشد و توسعه جامعه نیز کمک موثری نماید .
اینجانب به نوبه خود پیشا پیش فرا رسیدن ١٧ مرداد و روز خبر نگار را به تمامی خبر نگاران محترم و زحمت کش تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزونشان را در ظل عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا از حی سبحان مسئلت مینمایم .
با احترام وافر
رضا قوانلو
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گلستان
مرداد ماه ١٣٩۶

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۸ ب.ظ

دیدگاه