سرهنگ شرافتی رئیس پلیس راهور انتظامی گلستان ازشرایط جدید ترخیص موتورسکلیت ها متوقف در پارکینگ ها خبرداد

سرهنگ ایوب شرافتی رئیس پلیس راهور فا استان گلستان: صاحبان موتورسکلیت متوقف شده در پارکینگ ها تااول مهر ماه می توانند با شرایط جدید نسبت به ترخیص وسیله خود اقدام کنند.

البرز گلستان/سرهنگ ایوب شرافتی رئیس پلیس راهور فا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ازموتورسکلیت دراستان گلستان  به عنوان یک معضل جدی ترافیکی نام برد.

وی تعدادموتورسکلیت های موجود دراستان بر اساس سوابق موجود ۲۰۰و ده هزارو۲۳۷دستگاه تا ۳۱تیر۹۶ نام برد که تعداد تقریبی ۱۰درصد از این موتورسکلیت ها در پارکینگ ها متوقف می باشند که این نیز معظل جدی می باشد برای دستگاههای مختلف .

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: با توجه به تعداد موتورسکلیت های در پارکینگ ها و تصمیمات متخده در این زمینه جهت ترخیص مور سکلیت ها از پارکینگ هامقررشده است تا اول مهر ۹۶ صاحبان موتور به بیمه مراجعه  و از تخفیف کامل و بدون جریمه بهره مند شوند تا وسائل آنان در این راستا رفع توقیف شود

وی افزود: در باره خلافی ها موتور سکلیت مقرر شد صاحبان موتور به پلیس+۱۰استان مراجعه و با پرداخت یک سوم بصورت نقدی و مابقی بصورت اقساط تسویه حساب نمایند.

سرهنگ شرافتی با بیان اینک جهت تسهیل در این امور هزینه پارکینگ نیز تا۵۰درصد موجب بخشودگی می شود گفت : به کلیه موتورسکلیت ها فرسوده بالای۱۰ سال هیچ گونه خدمات داده نمی شود و صاحبان آن بعنوان یک کالای فرسود وفاقد  خدمات دهی می توانند آنرا ترخیص کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه