نیک نیامدیر کل تامین اجتماعی گلستان:افزایش خدمت رسانی به بازنشستگان مهمترین اولویت این سازمان و خدمت به بازنشستگان و خانواده آنان وظیفه ماست

ارتقای حقوق، کرامت انسانی و جایگاه معنوی بازنشستگان نقش مهمی در رشد و تعالی این سازمان داشته و ضامن پیشرفت جامعه است.

البیرز گلستان/مدیر کل تامین اجتماعی گلستان و هیات همراه با حضور در منزل کارکنان همکار بازنشسته و نیز خانواده های بازنشستگان و کارکنان فوتی آن سازمان ضمن تجلیل از مقام برجسته آنان و تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمان آن عزیزان با بیان مطلب فوق گفت: بازنشستگان همکاری که اکنون در بین ما نیستند و نیز همکاران بازنشسته ای که هنوز تجارب خود را برای پیشرفت جامعه به کار می گیرند نقش بسزایی در پیشرفت کشور و تحقق اهداف عالی این سازمان دارند و مجموعه مدیریتی این سازمان نیز همواره تلاش بی وقفه ای برای ارتقای حقوق و جایگاه آنان دارند.

علی اصغر نیک نیا افزود: بازنشستگی مرحله ای است که هیچکس را گریزی از آن نیست و احترام، رعایت حرمت و استفاده از تجارب بازنشستگان، همواره مورد تاکید است و بی شک آنان بدون هیچ منتی، آماده ارائه تجارب خود به نسل های نوپا هستند.
وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان همکار با ارائه خدمات با ارزش خود به اقشار کم درآمد جامعه عبادتی بس بزرگ را به جای آورده اند و خیر دنیا و آخرت را نصیب خود کرده اند و روح خودباوری و موفقیت را در سایه کار تیمی به کارکنان جوان القا می کنند.

وی با تاکید بر توسعه خدمات دهی سازمانی به بازنشستگان و خانواده های آنان گفت: وجود همکاران بازنشسته سالم، پر انرژی و شاد، باعث ارتقاء سلامت روان، افزایش اعتماد به نفس، احساس امید و انگیزه در بین کارکنان جوانان می شود.

وی خواهان تعامل بیشتر بازنشستگان و سازمان شد و عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ١٧۴ بازنشسته همکار و تعداد ٧ نفر نیز همکار بازنشسته فوتی در استان هستند که بی شک یکی از اهرم های رشد و تعالی این سازمان همین بازنشستگان و کارکنان فعال تاثیر گزار سابق بوده است.

وی با اشاره به برنامه سفرهای زیارتی به اماکن مقدس یا همان طرح کرامت رضوی گفت: امروزه با پیشرفت علوم فواید بسیاری برای انجام سیر و سفر بر می شمارند و رفع مشکلات روحی و روانی مانند افسردگی و اضطراب تنها بخشی از آثار مفید سیر و سفر است، و علاوه بر آن می توان به شادابی جسم و روح، عبرت اندوزی، کنار آمدن با دشواری ها،  کسب تجارب و مهارتهای مفید و شناسایی بهتر اطرافیان اشاره کرد.

و اظهار داشت: ارائه خدمات رفاهی با رویکرد غالب سیاحتی و زیارتی به آنان، در کنار پاسخگویی به مطالبات بیمه ای و درمانی، یکی از مهمترین ماموریت های این سازمان است و در این میان وجود بارگاه نورانی امام هشتم حضرت امام رضا(ع) فرصت بی نظیری را برای شیفتگان آن حضرت فراهم نموده است تا غبار دل را در صحن و سرایش زدوده و آرامش روحی ناشی از زیارتش را تجربه کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سالیان اخیر اقدامات قابل ملاحظه ای را در عرصه خدمات رفاهی از سوی مدیران و مسئولان عالی سازمان شاهد بوده ایم که می توان گفت تاکنون بی سابقه بوده است و طرح اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به مشهد مقدس یا همان طرح کرامت رضوی تنها یکی از برنامه های مطرح این سازمان برای این بازنشستگان عزیز است و بی شک این طرح را می توان به عنوان طرحی پیشرو در زمینه خدمات رفاهی سازمان تامین اجتماعی به اقشار بازنشسته و مستمری بگیر نام برد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم این سازمان با هدف تسهیل در اجرای طرح کرامت رضوی در سالیان آینده خرید واحد اقامتی در مشهد مقدس است که در صورت تحقق آن شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات در این بخش خواهیم بود و آنچه در این میان بیش از هر چیزی اهمیت خود را آشکار می نماید، حرکت در مسیر صحیح کسب رضایتمندی قشر بازنشستگان است که بی تردید با اعتقاد به اثربخشی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و بهره گیری از ابزارهای موجود درراستای اجرای طرح ها و برنامه های متنوع با رویکرد فرهنگی و اجتماعی می توان گام های بلندی را در آینده برداشت.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان در خاتمه عنوان کرد: افزایش خدمت رسانی به بازنشستگان مهمترین اولویت این سازمان است و خدمت به بازنشستگان و خانواده محترم آنان وظیفه ماست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۱ ق.ظ

دیدگاه