- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت‌الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علمدار کاروان و فاتحان قله‎های صعب‌العبور و فاخر نظام جمهوری اسلامی است

البرز گلستان/حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به مناسبت فرارسیدن ۱۲ مرداد، سالروز تأسیس این نهاد اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات به‌عنوان یکی از نهادهای کهن در نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‎رود. برای بقاء هر پدیده اجتماعی عناصری نیاز است و در حکومت‎ها براساس نیاز زمان و ماموریت‎ها دستگاه‎‌ها شکل می‎گیرند و یکی از نهادهای موردنیاز در جمهوری اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شمار می‎رود.

حجت الاسلام احمدی تاکیدکرد: آینده شورای هماهنگی مستقیما به آینده انقلاب و اهداف آن گره خورده است. بیانیه مأموریت های نظام مقدس جمهوری اسلامی که در اهداف امام خمینی ( رحمه الله علیه) بوده، ایجاد بستر حکومت عدل الهی در جهان به ویژه در جهان اسلام است که این مأموریت در بیانیه کلان نظام گنجانده شده و موظفیم در هر رکن از ارکان نظام که هستیم، خود را مأمور رسیدن به این اهداف بزرگ بدانیم.

عضو شورای تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از آنجا که نظام ما یک نظام دینی است، ارکان ایجابی نظام روحانیت و مبلغان هستند و در شرایط خاص باید سازماندهی شود و ماموریت‌های محوله‎ای را به سرانجام برساند.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی اظهارکرد: از سال ۱۳۹۶ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی در میان دستگاه‎های رسمی نظام جایگاه حقوقی و قانونی پیدا کرده است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علمدار کاروان و فاتحان قله‎های صعب‌العبور و فاخر نظام جمهوری اسلامی است و امید داریم این افتخار همواره پایدار باقی بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: موظف هستیم در هر رکنی از ارکان جامعه خود را مامور رسیدن اهداف بزرگ انقلاب اسلامی بدانیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای فتح قله‎های انقلاب اسلامی خود را سرباز نظام‌، سرباز ولایت و خادم مردم می‎داند.

وی افزود: پیچیدگی رفتار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‎طلبد تا استراتژیک‎های جدید در برابر دشمنی‎های این نظام اندیشیده شود و در اتاق فکر کلان آن چیزی که دشمن متوسل ضربه‎زدن نظام است آن را رصد کند و برنامه‎ریزی علیه دشمنان داشته باشد.

عضو شورای تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: اگر حفظ نظام را یک واجب ضروری بدانیم قطعا نقش مردم در صحنه‎های انقلاب نقش به سزایی دارد و شورای هماهنگی تبلیغات این نهاد کهن، معتبر و معتمد مردم می‎تواند در این مسیر گام‎های بلندی داشته باشد و ستاد تحول در راس برنامه‎های خود به این هدف می‎پردازد تا سال به سال نقش، حضور و مدیریت مردم در اهداف و ماموریت‎های نظام تقویت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز پرداختن به مدیریت فضای مجازی یکی از ماموریت‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و همه دستگاه‎ها باید نقش فعال‎تری را در این حوزه داشته باشند. خبرنگاران صدای مردم هستند، خبرنگاران بازتاب اندیشه و مطالبات عمومی هستند و خبرنگاران کنش‎گران و واکنش دهندگان مطالبات عمومی از پایین به بالا و بستر سازان فرهنگ عمومی بشمار می‎روند.

0 [1]
0 [1]