دراقدامی خیرخواهانه ورثه یک مرحوم گرگانی به جای اطعام مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد را جهت خرید دستگاه چشم پزشکی به بیمارستان ۵آذر اهداءکردند.

به گزارش خبرنگار البرز گلستان یکی از سنت های حسنه که در آموزه های دینی به آن سفارش شده  بحث کارهای خیریه و آنجام در کارنامه اعمال هر فرد خیر به عنوان باقیات الصالحات و ماندن نام نیک در زمان می باشد.

علی بزرگمهر مدیرعامل خیرین سلامت  گلستان نمونه جدیدی از انجام امور خیر در ارسلامت نام برد که می تواند بعنوان الگوی درامور خیری برای دیگران باشد.

وی اظهار کرد: خانواده محروم قاضی مقدم در راستای خرید تجهیزات پزشکی مبلغ ۱۰میلیون تومان به بیمارستان ۵آذر شهرستان گرگان جهت خرید دستگاه میدان دید که مربوط به آزمایشهای چشم پزشکی می باشد هدیه کردند.

بزرگمهر افزود: این دستگاه که در استان گلستان وجود ندارد و بیماران چشم باید به استانهای همجوار مراجعه کنند با همکاری و تقبل خیرین دیگر  ان شالله بتوانیم مبلغ کامل این دستگاه فراهم شود تا مردم استان بزودی شاهد نصب این دستگاه باشند.

مدیرعامل خیرین سلامت  در باره نحوه تقبل این هزینه گفت : خانواده مرحوم قاضی مقدم قصد انجام مراسم اطعام برای این مرحوم داشتند که توصییه خیرین منطقه بر لزوم انجام این امر مهم در استان باعث تغییر جهت خانواده این مرحوم به  جای هزینه اطعام تقبل کمک قسمتی از این دستگاه  را نمودند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۳ ق.ظ

دیدگاه