- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ربیعی معاون استاندار گلستان و رئیس ستاد۲۵ ذیحجه تجلیل از بازنشستگان استان : پاسداشت مقام شامخ بازنشستگان در واقع توجه به جوهره انسانیت انسانهاست

اولین جلسه ستاد ۲۵ ذیحجه روز تکریم خانواده و تجلیل از بازنشستگان نشستی با حضور  ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و رئیس ستاد۲۵ ذیحجه استان  جعفری مدیرکل صندوق بازنشستگی کشور استان و دبیر ستاد و اعضای ستاداستان  در محل ساختمان شماره ۲استانداری گلستان برگزار گردید.

ربیعی در این نشست اظهار کرد: پاسداشت مقام شامخ بازنشستگان در واقع توجه به جوهره انسانیت انسانهاست.

وی افزود: در سازمان بازنشستگی  که انسانهای با تجربه و توانمند که با کوله باری ازاطلاعات و دانایی عضویت دارند  می طلبد جهت  بهره گیری مناسب و استفاده از اطلاعات و تجارب آنان تشکیلاتی منسجم و قوی بنام دبیر خانه بزرگداشت بازنشستگان راه اندازی گردد.

رئیس ستاد۲۵ ذیحجه استان گلستان سپس تاکید کرد: ما در این منظر مصمم هستیم که دبیرخانه استانی تجلیل و پاسداشت بازنشستگان را راه اندازی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت بالای بازنشستگان در مسیر رشد و توسعه و اعتلای جامعه اسلامی بهره مند شویم.

دراین نشست همچنین مقررشد به همین مناسبت برنامه های دیدار مدیران کانونهای بازنشستگی استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار گلستان  و برپائی نمایشگاه ویژه صنایع دستی بازنشستگان از ۱۱شهریور الی۱۶ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی  و جشن تجلیل از بازنشستگان در محل استانداری برگزار گردد.

0 [1]
0 [1]