دکترکبیرمدیرعامل بیمه سلامت ایران:هم‌سویی سازمان بیمه‎گر و حمایت آنها از حقوق بیمه‌شدگان و اولویت قرار دادن نظام پرداخت براساس نظام ارجاع گام بهینه‎ای برای استفاده از منابع می باشد

مدیرعامل بیمه سلامت ایران: توسعه شبکه‎های درمانی یک گام تاریخی در کشور است

البرز گلستان/مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به آغاز طرح نظام ارجاع در کشور گفت: توسعه شبکه‎های درمانی یک گام تاریخی بوده وامیدواریم نمایندگان محترم مجلس این طرح را به عنوان یک مطالبه پیگیری نمایند

دکترمحمدجواد کبیر مدیرعامل بیمه سلامت ایران درآئین افتتاح استقرار نظام ارجاع الکترونیک در ۳ شهرستان علی آبادکتول، آق‎قلا و بندر ترکمن اظهار داشت: توسعه شبکه‎های درمانی یک گام تاریخی بوده و نشان داده که با منابع محدود می‎توانیم شرایطی را ایجاد کنیم که کشور از پایداری نظام سلامت برخوردار باشیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۶ به سازمان ملحق شدیم و ثابت و استوار پای نظام ارجاع ایستاده‎ایم و خوشحال هستیم که در ۳ شهر استان گلستان این طرح را اجرا می‎کنیم.

دکترکبیر تاکید کرد: هم‌سویی سازمان بیمه‎گر و حمایت آنها از حقوق بیمه‌شدگان و اولویت قرار دادن نظام پرداخت براساس نظام ارجاع می‎تواند گام بهینه‎ای برای استفاده از منابع باشد.

وی افزود: در سازمان بیمه سلامت و همکارانم در معاونت درمان و بهداشت قدردانی می‎کنم و تلاش‎های زیادی در حوزه آی.تی، کارشناسان وزارتخانه و بخش درمان انجام شده تا این طرح به نتیجه برسد.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران تصریح کرد: تصور می‎کنم با کاری که آغاز شده امید داریم بتوانیم به اهداف خود در حوزه سلامت برسیم.

دکترکبیر اظهار کرد: در سال‌های اخیر گام‌های برداشته شده برای استیفای حقوق اجتماعی مردم در برهه‌های مختلف دچار بحران شد که خوشبختانه در سال های اخیر مدیریت شده و قدم‌های خوبی برداشته شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه