برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در دفتر آیت الله نورمفیدی

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نورمفیدی: همزمان با فرارسیدن دهه آخر ماه صفر، مراسم سخنرانی و روضه‌خوانی با حضور آیت‌الله نورمفیدی در دفتر ایشان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، همزمان با فرارسیدن دهه آخر ماه صفر و ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین(ع)، رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا(علیهما السلام) و در راستای عمل به نیات شایسته واقف مدرسه علمیه صالحیه، مراسم سوگواری با حضورحضرت آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در محل این دفتر برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، این مراسم معنوی شب گذشته با حضور روسای دانشگاه های استان و جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه ها با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین لیوانی “امام جمعه موقت شهرستان گرگان ” و ذکر مصائب اهل بیت(ع) همراه بود.

لیوانی دراین مراسم در وصف زیارت امام حسین (ع) و اربعین سالارشهیدان و صبر حضرت زینب (س) به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت:. وقتی حضرت زینب(س) پیکر آغشته به خون برادر را دیدند، به خداوند عرضه کرد: «أللّهُمَّ تَقَبَّلْ مِنَّا هَذا الْقُرْبان؛ پروردگارا این قربانی را از ما بپذیر» و حضرت با این جمله نشان دادند که رضایت و تسلیم در برابر امر الهی در گفتار و شخصیت او موج می‌زند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۰۵ ب.ظ

دیدگاه