- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام والمسلمین عامری،رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ازجانمایی دستگاه های دولتی، حاکمیتی و بخش های مردمی در ساختار نمازجمعه به ابتکاراستان گلستان خبرداد

البرز گلستان/حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل عامری، رئیس ستاد نماز جمعه گرگان و رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان،  در دیدار صمیمی خادمان نماز جمعه با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ۵ مرداد سالروز تشکیل اقامه نماز جمعه به دستور امام خمینی (رحمه الله علیه) است.

 وی افزود: با توجه به فرا رسیدن سالروز اقامه نماز جمعه برنامه هایی مختلفی با شعار «هفته ای در پرتو نماز جمعه» را در دستور کار خود قرار داده ایم که هیچ یک از آنان به صورت ابلاغی و یا کشوری نیست.

 حجت الاسلام عامری اظهارداشت: برنامه های این ایام با توجه به شعار مقام معظم رهبری«نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت است» کار خود را در استان آغاز کرده است.

 وی با اشاره به اینکه جلساتی جهت هماهنگی و برنامه ریزی در سراسر استان با ائمه جمعه برگزار شد، تصریح کرد: برنامه ها در قالب محورهای ۵ گانه با ۳۰ عنوان برنامه در سطح استان اجرایی می شود.

 رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: اولین محور برنامه های رسانه و تبلیغاتی با ۸ برنامه، دومین محور برنامه های بزرگداشت و تجلیل  با ۴ برنامه،سومین محور برنامه های حاشیه ای نماز جمعه با ۶ برنامه، چهارمین محور برنامه های دیداری با سه برنامه و پنجمین محور برنامه های قبل از خطبه و بعد از خطبه اختصاص به نماز جمعه در ۶ مرداد و ۱۳ مرداد برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم دستگاه های دولتی، حاکمیتی و بخش های مردمی را در ساختار نمازجمعه جا نمایی کنیم، افزود: این کار فقط در استان گلستان صورت گرفته است که حتی در کشور هم اتفاق نیافتاده است.

 حجت الاسلام عامری اظهارداشت: این کار با بهره گیری از همه ظرفیت ها و مدیریت زمان در استان اجرایی و عملیاتی شد.

 وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت مرحوم آیت الله مشکینی، تصریح کرد: ۱۲ مرداد بزرگداشت محروم آیت الله مشکینی را در  پیش خواهیم داشت که این مراسم با حضور علما و روحانیون در گرگان برگزار می شود.

0 [1]
0 [1]