مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:وفاداری و رضایت مشتری بستگی به عملکرد کارکنان و نحوه برخورد آنها با مشتری دارد

نتایج موفقیت آمیز ۴ ماهه اول سال ۹۶ حاصل تلاش و همکاری کارکنان بوده است.
البرز گلستان/مهندس شهمرادی ضمن ابراز این مطلب گفت: در جلسه هفته قبل مخابرات مناطق کشور با مدیران شرکت مخابرات ایران رشد تمامی شاخصها در مخابرات منطقه گلستان اعلام شده و حتی در برخی از شاخصها مورد تقدیر قرار گرفته ایم که مدیون تلاش و همدلی همه کارکنان است اما هنوز  نیاز به برنامه ریزی و کوشش بیشتر بوده تا موفقیت ها استمرار و پایداری داشته باشند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان که درجلسه ” ارتقاء وضعیت پشتیبانی وفروش اینترنت پرسرعت ” سخن میگفت با تاکید براینکه وظیفه ما خدمت دادن به مردم است افزود: با توجه به انتظارات مشتریان باید نارضایتی آنها را به رضایت حداکثری تبدیل نماییم و اولویت تمامی فعالیتهای ما رسیدگی به امور مشتریان باشد.
وی با مهم دانستن رضایت مشتری از محصولات وسرویسهای مخابرات به ارزیابی های انجام شده توسط شرکت مخابرات ایران درقالب شاخص NPS اشاره کرد و گفت: میزان این شاخص که همان وفاداری و رضایت مشتری است بستگی به عملکرد کارکنان و نحوه برخورد آنها با مشتری دارد که باید به آن توجه داشت.
مهندس شهمرادی کاهش شکایات ، افزایش دایری و سهم بازار و در نتیجه افزایش درآمد را نتیجه رضایت مشتریان دانست و افزود : با راه اندازی سامانه oss تمامی خرابی ها ، روش ها و سرعت پیگیری مشکلات مردم مستقیما توسط شرکت مخابرات ایران رصد می شود و این نشان دهنده اهمیت دادن به مشتری و توجه به خواسته ونیاز آنان می باشد.
در پایان این جلسه که با حضور روسای ادارات مخابرات شهرستانهای استان گلستان و مسئولان وکارشناسان پشتیبانی ADSL برگزار شد از ۵ نفز از پشتیبانان برتر ، آقایان نجفی از مخابرات رامیان ، نوروزی از مخابرات آزادشهر ، قزل از مخابرات مراوه تپه ، آقچلی از مخابرات گنبد و پیشنماز زاده از مخابرات گرگان تقدیر شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه