سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از کم شدن فاصله استان های گلستان _ خراسان شمالی خبرداد

فاصله استان های گلستان _ خراسان شمالی کمتر می شود » اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

البرز گلستان/سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از کم شدن فاصله استان های گلستان – خراسان شمالی با آغاز احداث و  آسفالت  محور قازانقایه – خراسان شمالی در شهرستان مراوه تپه خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مهندس حسین محبوبی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی محور راه روستایی قازانقایه – خراسان شمالی با حضور محفوظی معاون وزیر را ه و شهرسازی ، کوسه غراوی نمایند مردم شریف مراوتپه ،کلاله ، کالیکش و مینودشت  در مجلس شورای اسلامی ، تاجی فرماندار مراوه تپه و تنی چند از مسئولین محلی و اهالی روستاها برگردید افزود: طول این  پروژه ۱۶ کیلومتر است که ۳ کیلومتر از روستای گوک دره تا پست دره در سالهای گذشته آسفالت و ۱۳ کیلومتر باقی مانده آن احداث و آسفالت خواهد شد .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد: این پروژه دارای موافقنامه های استانی و ملی از سال ۱۳۹۳  است،  عملیات اجرایی سالجاری آن شامل ترانشه برداری ، تعریض ، اصلاح شیب ، زیر سازی و احداث دیوار و ابنیه فنی و در نهایت بیس و آسفالت می باشد .

این مقام مسئول : پروژه فوق را بسیار پر اهمیت  توصیف نمود و هدف از اجرای این پروژه را کوتاه شدن مسیر مراوه تپه به خراسان شمالی ، رونق بخش اقتصادی و فرهنگی منطقه و عبور ایمن تردد کنندگان از راهها را عنوان نمود.

محبوبی ادامه داد: در سالجاری مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه فوق اختصاص یافته است و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم ، این پروژه تا ۶ ماه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

شهرستان مراوه تپه در شرق استان گلستان واقع و با استان خراسان شمالی هم مرز است .این شهرستان دارای ۴۸۰ کیلومتر راه روستایی است که ۲۵۰ کیاومتر آن آسفالت ومابقی راه شوسه و خاکی می باشد

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه