مدیرعامل گازگلستان از اجرای بیش از ۸ هزار و ۴۱۵ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان خبرداد

مدیرعامل گازگلستان گفت: تاکنون بیش از ۸۴۱۵  کیلومترشبکه گاز در  استان اجرا شد

البرز گلستان/    مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه خبری گازگلستان با بیان خبر فوق در این رابطه گفت:شرکت گاز استان گلستان  درحال حاضر بیش از ۸ هزار و ۴۱۵ گیلومتر  شبکه گاز را در سطح استان اجرا کرد.

وی افزود:درهمین راستا در سه ماهه اول سال جاری افزون بر  ۷۹  کیلومتر شبکه گازدر سطح استان اجرا شدکه از این میزان ۸ کیلومتر شبکه شهری و ۷۱ کیلومتر روستایی  می باشد .

 
مهندس جمال لیوانی اذعان داشت:درحال حاضر در استان گلستان تمامی ۲۹ شهر   وهمچنین  ۸۱۹ پروژه روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند ضمن اینکه عملیات گاز رسانی به ۳۶   پروژه روستایی نیز در دست اجرا می باشد
 
 وی درادامه در خصوص بهره مندی واحدهای صنعتی استان از گازطبیعی گفت: این شرکت تاکنون توانست  تعداد ۵۴۹  واحد صنعتی عمده و ۶۴  جایگاه CNG  را در  از نعمت گاز بهره مند سازد.

جمال لیوانی  تصریح کردند:درحال حاضر افزون بر ۵۳۲ هزار و ۲۲۰ خانوار با پوشش جمعیتی حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار و ۸۵۸ نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند ضمن اینکه   حدود ۵۲۴  هزار ۵۷۲  مشترک گاز جذب شرکت شده  و تعداد ۲۷۴ هزار و ۷۱۱  انشعاب نیز در سطح استان نصب گردید

مدیرعامل شرکت گاز گلستان درادامه اظهارداشت: تاکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۳ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار می باشند.  

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۶ ب.ظ

دیدگاه